Är du synsk?

2008-12-27 @ 18:33:17
I så fall kan du hjälpa mej?
Kan du tala om vart min lilla svarta kam är?
Nu blir det ingen klippning bara för det.
Har för tusan vänt upp och ner på hela huset men den går inte att hitta, samma jäkla visa varje gång =P

Nåväl sitter här nu och smakar på det godaste:

(bilden inte från ikväll men vem fan bryr sej,burken som räknas ha ha)

Bara lite kex med god ost sedan är kvällen komplett!

Och i morron kommer älskade stora syster som firat jul lååångt borta från mej.
Som jag saknar henne!
Nä nu ska jag läsa era bloggar.
Puss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Karin

ah har massa musik nu.. körde igång massa remixer.. och blev pigg av ölen:p ha en fin kväll!!!

2008-12-27 @ 19:41:24
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: syren

Ser ju så gott ut den där ölen! Vad trevligt att din syster kommer till dig. Då ska ni fira nyår ihop. Kram

2008-12-27 @ 20:11:03
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Artlover

Japp, nu har jag läst din blogg. Öh, det snöar på din blogg och på dig. Ska det inte snöa på "body", bakom allting?

2008-12-27 @ 22:31:33
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Vi hade samma problem här hemma... till slut köpte jag små korgar från ikea där en är klippkorgen... saxar, kammar och andra bra och ha saker när man klipper mannens kalufs... fungerar faktiskt bra.

2008-12-27 @ 22:36:34
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Ja, jag vet vad du menar. Nu när man är inne i Änglavärlden, så "träffar" man en massa människor som har närstående som har dött. Det kan vara barn, föräldrar, fruar/makar... och det enda som kommer upp är ju "Jag beklagar sorgen". Så, jag förstår dig. Det är inget bra uttryck eftersom det är opersonligt, men det är ju också det enda redskapet vi har i samhället.



Vi pratar ju inte om döden så då behöver man ju inte mer än en fras.



Blir glad när jag ser att det är fler som tar avstånd ifrån de begränsningar som vi har idag. Beklagar sorgen. Verkligen trist uttryck. Kan bara hålla med.



Du får gärna kika in mer och när som helst! Det är helt ok att gapskratta också... för sådan är sorgen tragisk, hemsk men också ganska komisk;.)

2008-12-28 @ 00:49:08
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0