"arbetsintervju" eller nått

2008-12-18 @ 17:56:53
julstjärna

Denna dagen har verkligen varit givande!
Idag cyklade jag hem till svärmor och sedan gick vi ner till ett dagis där hon jobbar i kök.
Jag hade bestämt möte med hon som bossar där och svärmor ville oxå se hela avdelningarna så hon hängde på.
Jisses så mysigt det va!
Någon riktig intervju var det ju inte eftersom jag bara ska börja som vikarie men lite utfrågning och presenterande blev det ju.
Och trevligt som tusan va det!
Dock var det tomt på barn för nästan alla sov hi hi

Efteråt gick vi hem till svärmor och fikade och ringde ner till "mormor" för att höra hur det gått för bebben och Thip på vägningen idag.
Dom va fortfarande där nere och jag fick abstinens efter Jessica igen (i vanlig ordning) så vi cyklade ner.

Direkt innanför dörren sprang jag fram till den lilla tösen och tog upp henne.
Hon har mej lindad runt fingret kan jag tala om hi hi
Mitt lilla gullefjun.

Hon börjar vara vaken lite längre stunder nu vilket är skoj, nu får man se hennes vackra ögon!
Kameran åkte fram och svärmor fick ta över henne och jag hann knäppa av en hel del bilder innan snuttan började skrika och jag fick ta henne igen.
Hon är för härlig!!!!

Nu har hon fått problem med svamp i munnen och ont i magen men idag fick hon grejer mot det.
Tills det fixar sej har jag lovat thip att hon kan ringa mej om kvällar/nätter om det behövs.
Hon är helt utsliten stackaren!
Hon får aldrig sova och Pate jobbar ju natt!
Tur man bor nära!

Nu sitter jag här lite småtrött och ska snart lägga över bilderna och gå igenom dom.
Blir en del redigerande ikväll antar jag och kanske kommer en bild eller två upp redan om en stund.
Måste bara slita röva från soffan och hämta laddaren till datorn.
Orkar inte =)

I morron kommer kanske systeryster på kaffe, senare ska vi kanske till knislinge och kolla på kylskåp i en affär som ska läggas ner.
På lördag blir det bakning och städning, söndag in till stan och köpa de sista klapparna.
På måndag antagligen till stan igen om det behövs.
På tisdag blir det bingolotto hemma hos oss med svärmor och smörgåstårta som Hingsten beställt.
Myspys.

Julafton firas hos "mormor" å pelle och en jäkla massa andra.
Vet inte riktigt vilka det är som kommer men många skulle vi bli.
Jag kommer såklart ha Jessi i famnen hela långa kvällen förutom när jag fotar hi hi
Ja jag vet, jag lägge beslag på henne.
Sorry.
Är man gudmor så är man!

Återkommer senare.
Ciao

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0