Beroende människa

2008-12-19 @ 20:00:11
jessica

Jag har tänkt på en sak (nu skryter jag igen)
Jag är en sån typ som blir beroende av saker och har svårt att sluta ibland.

För att ta några exempel:

Jag har perioder då jag är helt besatt av kaffe.
Jag dricker och dricker och fast jag vet att jag kommer att behöva springa på toa femtioelva gånger om en stund och att jag kommer att skaka som en idiot så fortsätter jag dricka.
Bara för att det är så jäkla gott.
En hel kanna i sådana perioder är en droppe i havet.
Inte ordagrannt då va,blir fasiken så möed mer ha ha

Om jag smakar på något som jag tycker är jätte gott
tex chili, vårullar, vissa chokladsorter mm så kan jag lätt leva på enbart det i flera veckor om bara plånboken hade räckt.
Har hänt att jag ätit vårullar varje dag i två veckor ha ha
Och ja det är lika gott än!

Sex ska vi inte tala om, hade jag kunnat hade jag säkert haft sex i sömne.
Stackars mannen säger jag bara *hooohooo*

Tar jag upp kameran och börjar plåta finns det inget stopp.
Jag kan fylla mitt minneskort, som ändå håller måååånga bilder, på ett par minuter.Och då har jag fortfarande massa till jag vill fota. Jag skulle behöva minst 10 minneskort och ett par extra batterier,inte säkert att det ens hade mättat mej.

Samla pynt och prydnadsaker är jag oxå duktig på.
Speciellt värmeljus lyktor av alla de slag, och blockljus med doft är jag oxå beroende av.
Får verkligen anstränga mej att inte köpa sånt mer nu, har hela huset fullt och mer där till.

Detta va bara en liten del av allt jag kan bli beroende av.
Vissa saker kommer och går men försvinner aldrig helt.
Och alltid dyker det upp nått nytt oxå.

Som Jessica tex.
Jisses, hur ska ditta sluta???

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0