Depp, depp

2008-12-21 @ 11:38:24


Örk vad jag känner mej deppig idag.
Jag vet dock inte riktigt varför.
Hrmm
Saknar mamma såklart.
Känner mej tom!

Igår va de inte kul kan jag tala om.
Fick riktigt migrän anfall som inget hjälpte mot.
Försökte sova men varje gång jag vaknade var smärtan kvar.
Klockan två i natt släppte det!
Snacka om att jag blev glad (och pigg) =D

Köpte som sagt ett objektiv igår på Cyberphoto
Hade redan hittat ett annat till miin kamera för ca 2500 och det va orginal märket.
Men så hittade jag ett annat i helt annat märke men som passar, som dessutom är mycket bättre men kostar hälften så mycket.
Sjukt kul när man fyndar!
Köpte även en pop up diffuser för 150kr.
Hur billigt som helst ju!
Bilder kommer efter jul.

Budade på en fjärrkontroll och väska oxå.
Men så låg jag ju och sov pga bankandet i skallen och nån idiot bjöd över mej.
Blev så sur!

Idag var det tänkt att vi skulle in till stan och handla lite julklappar men nä, jag vet inte riktigt.
Känner mej ju inte riktigt på humör.
Men vem vet, blir kanske att vi sticker in sen iaf.

Nu ska jag glo lite på tv och fixa till mej, sen får vi se.

Hörs senare
Kram


© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0