Fixa naglarna

2008-12-19 @ 18:43:49
julgranskula

Jag har bitit på naglarna så länge jag kan minnas!
Äckligt jag vet,men man blir beroende och tänker inte på att man gör det.
För några månader sedan började jag med glasfiber naglar och  mina egna har nu växt ut.
"peppar,peppar,ta i trä" så har jag inte börjat bita ännu.

Men mina naglar är såååå mjuka!
Dom böjs hela tiden och blir vita och ännu mjukare där dom böjts.
Jag funderar nu på att börja med antingen akryl eller gele för att ge dom lite stöd och snygga till dom.
Och tippar + gele/akryl på de naglar som inte är tillräckligt långa än.

Man kan köpa jätte fina startpaket eller produkter styckesvis på Farsibella
Vilket är bäst igentligen? akryl eller gele?

Funderar på detta paketet

Kan ju vara värt det om jag får behålla mina egna långa naglar!
Älskar ju att pyssla med sådant.

Nån som har tips på en annan sida där man kan köpa sådant här billigt?

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0