Jag mår som en prinsessa!

2008-12-28 @ 00:58:53
Kolla,kolla,kolla vad vi ätit upp ikväll!


Okaj då, lite blev det över men inte mycket!
Alla kex och all öl har gjort mej lite trött i hövvet nu!
Jag skulle vilja göra en Al Bundy nu, sätta sej i soffan,fötterna på bordet och handen halv vägs ner i byxan.
Och en man som uppfyller mina önskningar!
Vad det skulle vara för önskningar får ni själv luska på =P
Kan ju inte hjälpa om ni har snuskig fantasi (eller har brist på det)

Nåväl det går iaf inte för jag har klänning så inga byxor att stoppa handen i, och det är bara skit på tv så varför ska jag sitta där och glo.
Och Hingsten sover så här blir inga som helst önskningar uppfyllda alls.

Nä jag ska istället ta och krypa ner efter sista ölen nu så jag säger tack och hej för idag kära vänner =D
Syns i morron!
Pöss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Artlover

Mmmm, det ser riktigt mumsigt ut:o) Jag tror att jag tar mig en ostbit jag med.

Nu kan du se mitt värde på min blogg också. Min är värd till 5375 kr.

Pöss på dig också:o)

2008-12-28 @ 01:46:21
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: Nene

åh, mums, nu blir jag sugen ju :P

2008-12-28 @ 10:49:47
URL: http://nene.webblogg.se/
Postat av: AnnaKK

Det där ser GOTT ut!!!



Hoppas det kan bli en ostbricka här ikväll! Det skulle nämligen ha blivit det igår om vi inte hastigt och lustigt hade blivit bortbjudna... Men nu står den ju kvar och väntar, så... :-)



Ha en fin dag!!!

2008-12-28 @ 13:32:55
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Karin

mmm gott!

2008-12-28 @ 18:07:46
URL: http://karinolofsson.se

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0