Jäkla gamar alltså

2008-12-26 @ 13:41:07
Jag skrev ju att jag bara sovit ca en timme i natt!
Somnade lite innan sex och sedan ringde mobilen strax innan sju.
Vi skulle in på rean hos Elgiganten idag och kolla på frys.



Pate skulle hämta oss kvart i åtta.
Thip och bebben följde oxå med såklart så jag fick pussa och klämma på henne idag med!
Tre dagar i rad nu hi hi
Träffar jag inte henne i morron lär jag få abstinens =P
Ajja dom ringer väl om dom behöver lite avlastning.

På Elgiganten va det sjukt mycket folk.
Det stog bilar uppe på gräsmattan runt hela affären och det tog en hel evighet att hitta någonstans att ställa sej.
Där inne ska vi ju inte snacka om!
Folk var som gamar!

Dagens irritations moment var en utlänsk kvinna 40+ som tydligen varken kan läsa eller förstår det svenska språket då hon trängde sej framför 25-30 pers som stog vid informations disken.
-jag bara fråga en sak snabb.
Jo fan det säger du, precis som om inte alla andra oxå skulle det.
Personen som stog precis bredvid henne skällde ut henne.
kvinnan blev arg.
Idioter det finns!
Kö system är inget svenskt påfund.

Va ute efter en rymlig kamera väska oxå.
Jag garvade ihjäl mej när jag såg utbudet.
Va var det för jäkla bebis väskor?
Det va till systemkameror men de va bara för kamerahuset.
Fjantigt att ta betalt 600kr för en sån liten fjutt när man kan hitta ryggor med plats för flera objektiv,data,mm för 500.
Kollade på ett stativ till kameran oxå som kostade 400kr, grymt sugen på att köpa det men köerna vid kassorna avgjorde saken.
Det var nog minst 40 pers i varje rad där och det gick skrämmande långsamt att ens ta sej ut utan att köpa något.
Och arga va alla!
Personer som skrek och gormade här och där.
Blev lite rädd när jag va mitt i klungan får jag erkänna.
Massa långa,starka, arga män och så lilla jag.
Usch *ryser*
Jag kunde ha fått på moppo!

Va inom Willys oxå.
Nädå vi skulle inte ha nått.
ha ha visst!
Två sprickfärdiga kassar blev det!
Ikväll blir det mörk god julöl och ostbricka!

Och så får man väl se på filmen om selma.
Eller nått annat.
Mys ska det bli iaf och jag kommer väl äta så jag spricker =P

Nu sitter jag här i soffan och fryser.
Antagligen för att jag är så trött.
Ögonen vill inte riktigt vara så öppna som jag vill så får nog ta mej en powernap snart hi hi

Tjing Tjong så länge

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: vivan

Hoppas du fick en välbehövlig vila!

Som folk beter sig??? hm...god fortsättning på julen iaf! julkramen!

2008-12-26 @ 13:47:54
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Mollan70

Tittar in här.

Hoppas du hittade nån frys.

2008-12-26 @ 14:32:27
URL: http://metrobloggen.se/Mollan7
Postat av: Carolina

Svar: Jo det är såå fint med all snö. Jag håller tummarna att ni också får lite snö i vinter:) Kram!

2008-12-26 @ 15:20:20
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: Karin

åh tack:) ha en fin annandag jul!!

2008-12-26 @ 15:56:42
URL: http://karinolofsson.se

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0