Kamerarem

2008-12-27 @ 15:32:15
Sådärja, nu börjar det likna nått här.
 Nu har jag sytt ett fodral till kameraremmen.
Som tyg använde jag en gammal tubtop.
Man tager vad man haver =P



Den är dock inte helt klar, men har trätt in remmen så ni ser lite hur det blir.



Det är smått rött glitter över hela tyget vilket man inte ser så bra här.

Det ska vändas ut och in igen och strykas i sömmarna, dom ligger ihopknyckade nu så den ser inte så slät och fin ut än om du fattar min luddiga förklaring =P
Ska oxå sy skarvarna på utsidan med en röd eller guld glittrig tråd.
Funderar på att brodera dit mitt smeknamn med.
Får se hur det blir, har inte tid med detta mer idag iaf.

Det ska pysslas lite mer här hemma ikväll.
Jag ska städa lite och sköta om växterna och jag ska klippa Hingstens hår.
Ett jäkla tjat om det sista så får väl ta tag i det!

Ikväll blir det ostbricka istället, vi orkade fan inte äta mer igår ha ha
Ciao så länge

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Personligt är ju bara förnamnet! :-) Så-å-å läckert!!!

2008-12-27 @ 18:16:51
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0