Nyårs Ångest.

2008-12-30 @ 19:03:22
Japp lite så känns det idag.
Jag brukar mer eller mindre känna så varje år.
Det finns ju så mycket jag skulle ha velat hunnit med/kunnat/vågat detta året.
Men så är det slut.
Och snart fyller man år igen.
Och vad fan har man åstadkommit i sitt liv?

Jag va igentligen inte alls på humör för att fira i morron.
Hingsten är inte heller så sugen.
Vi funderade på att ha nyårsafton bara för oss själva med god mat,dricka,mys och kanske en film.
Men riktigt så blir det inte.

Thip och Pate skulle igentligen oxå bara sitta hemma själva med barnen.
Svärmor likaså.
Så nu är det bestämt att vi alla kommer ner till Pate i morron.
Det blir middag, kelande med Jessie och foton ska det oxå bli!
Och jag ska dricka min Amarula och öl tills jag kräks =P
Okej inte riktigt men nästan.

Idag blev jag så jäkla glad alltså!

Jag fick mitt nya objektiv!
Och dom på Cyberphoto är så söta och skicka godisar med oxå hi hi
Jätte gulligt!

Objektivet va superbra!
Mycket bättre än jag trodde!
Gillar inte sigma i vanliga fall,blir inge bra kvalite på bilderna tycker jag.
Men tydligen blev det en bra komb till mitt kamerahus för det är lika bra som orginalen.
Och glittrig är den ha ha
Objektivet alltså.
Svart och glittrigt, precis som nått tyg över på vissa delar av den.
Och tung!
Nu behöver jag verkligen ett stativ!

På tal om stativ så har jag kanske hittat ett nu för 350 kr på tradera.
Men har ju ett par dagar på mej att kolla vidare.
Har hittat en supersnygg väska på cyberphoto oxå.
400 kostar den och är exakt lagom stor för mej!
Jag kan dock inte bestämma mej vilken färg.
Det lutar åt den gröna  militär mönstrade.
Den svarta blir det nog inte iaf, så många andra som har det ju.
Vilken tycker du?







Det blev inget kelande med Jessica idag, Hingsten är trött som fan och vi ska ju som sagt ändå dit i morron!
Nu har jag precis ätit kebabsallad (svingott) och Hingsten har däckat och jag har öppnat en öl.
Om ca en timma blir det bingo.

Förresten jisses vad besökare jag förlorade nu bara för jag inte uppdaterar lika mycke =/
jag är ju här även om jag inte hörs hallå hi hi

Återkommer kanske senare.
Pöss så länge!

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

GOTT NYTT ÅR :'D hoppas du får ett underbart 2009 :)

2008-12-31 @ 12:07:58
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: syren

När fyller du? Fina väskor. kram

2008-12-31 @ 12:45:35
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Benny Blanco

Egentligen stavas inte Igentligen! Hade du inte svenska i skolan eller? Dags att ta en svenskakurs kanske?

2009-01-01 @ 20:52:45
URL: http://www.1000apor.se/blogs/bennyblanco
Postat av: Sess

*Benny Blanco: stackars lilla människa att du inte har nått bättre för dej.Klaga inte över att du inte får nått gjort när du sitter och letar stavfel på andras bloggar en hel dag. Detta är min dagbok där jag skriver vad och hur fanken jag vill! sug på den du! =P

2009-01-01 @ 21:30:20

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0