På systemet

2008-12-23 @ 16:20:13
Ibland kan man överraska litta =D

En man stog bakom mej i kön på systemet.
Han hade en träningsväska (en sån där avlång du vet) och en rulle julklappspapper stack rakt ut där framme.
Han ursäktar sej och säger
-förlåt, jag har varit på väg att köra upp den i baken på dej flera gånger nu, nog bäst att jag sätter den där bredvid dej annars får man väl en lusing snart
- Nä då, det är ingen fara ALLLLS, jag ska inte slå dej, säger jag och fnissar.
Han skrattade lite nervöst och va på väg att säga nått mer.

När det är min tur i kassan och han ska sätta upp sin korg vid bandet håller han på att "köra upp" den i baken på mej igen
-jaha nu va den där igen,skrattade han lite generat.
-jaaaa den är farlig den,håll den i styr.
Varpå mannen halvt sätter i halsen och frustar fram ett skratt.

Jorå varför inte snuska till det lite i jul.
Man kan ha mycket kul med presentpapper!

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0