Prinsessan & Tårtan

2008-12-26 @ 12:56:21


Vilken myskväll det blev igår!
Både Hingsten och jag va supertrötta och orkade knappt lyfta röva från soffan.
Vi satt och funderade lite lätt på att gå bort till Pate och Thip en stund.
Glömde ju klapparna till Jessie kvällen innan och dessutom skadar det ju aldrig att få ha en söt tjej i knät en stund.
Men trötta som vi va orkade vi inte ens ringa och höra om dom skulle vara hemma.

Men så blev klockan sju och Pate ringer.
-Vi bjuder på tårta om ni kommer, så kanske Sess vill ha jessica lite. Vi är lika trötta som ni men det hade väl varit mysigt?

Sagt och gjort, vi gick bort där och Pate (mannen som verkligen kan baka) hade minsan gjort tårtan helt själv!
En bamse stor prinsess tårta med smaskig marsipan.
Min favorit jue!
Ååå så gött det va!

Jag tog tösen direkt när jag kom dit och dränkte henne i pussar hela kvällen =P
Den lilla hade skrikit och haft ont i magen och som vanligt va jag rena sömnpillan.
När jag haft henne en kvart såg man hur ögonlocken började bli tunga på Pate.
Man blir trött av att ha en ny liten person i huset som håller låda!

Som tur var vaknade tösen en liten stund innan vi gick, hur tusan ska hon lära känna mej om hon aldrig ser mej lixom???

Mitt älskade gudbarn som är goast i världen:



Återkommer senare.
Pöss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: evelina

tackar! måste säga detsamma! bilderna här ovan var det sötaste på länge! :) - ha det bra!

2008-12-26 @ 13:15:13
URL: http://blomquisten.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0