Saknar dej lilla mamma!

2008-12-25 @ 00:33:46


Usch vad jag saknar mamma ikväll!
Julen är värst när det gäller människor man saknar tycker jag!
Jag kan inte fatta att det är över ett år sedan hon gick bort!
Min lilla mamma!
Älskar dej så!

Kvällen har varit väldigt mysig!
Det första jag gjorde när vi kom till pelle och "mormor" var att slita upp Jessica ur hennes lilla säng och sniffa på henne hi hi
Blev en hel del pussar oxå!
Det blev inga foton tagna alls ikväll.
Jag hade bokstavligt talat händerna fulla!
Under de fem timmarna vi va där höll jag mitt lilla gudbarn i fyra och en halv timme hi hi
Så fort jag gav henne till någon annan blev hon vansinnig och grät.
Jag har nu blivit en sömnpilla för små bebisar.
Mys!
Tycker det är så härligt att ha henne nära mej!
Kan inte slita blicken från min lilla guldklimp!

Det va en massa god mat att välja mellan, förutom det traditionella som skinka, janssons osv hade vi sushi och wasabi =P gott!
Blev dock inte mycket ätande för mej för jag hade ingen aptit.
Va ju dessutom upptagen med den lilla.
Men massa gröt slank ner iaf.
Gröt är godis!

Sedan var det julklappar som gällde.
Svärmor gav mej kvällens bästa klapp!
Ett vackert silver halsband med ett hjärta och två änglar på.
Mamma samlade på änglar därför älskar jag allt med änglar på nu för tiden, det får mej att känna det som att mamma är med mej på något vis.
Och detta visste ju svärmor.
Jag började nästan gråta när jag fick det!
En bild kommer nog sen!

Vid matbordet var det minst sagt blandade och spännande samtals ämnen hi hi
Allt från väder och vind till hurvida pelle och mormor kollar på porrfilm tillsammans eller ej och hur en kille r*nkar om han blivit opererad i armen.Vi hade oxå nöjet att få sitta med någon som hade den erfarenheten nyligen ha ha
Spännande!
Och som vanligt trodde dom att dom skulle kunna chocka mej vilket såklart inte lyckas.
Oj oj dom skulle bara veta.
Jag ger tydligen sken av att vara "fin i kanten" och bli generad men sen börjar jag prata och då är det dom som tappar hakan istället =P

Väl hemma igen va vi "mätta och trätta" så det blir inte mycket mer action här ikväll.
Hingsten och doggen har däckat och det ska jag med göra efter jag druckit min sista julöl för dagen.
Undrar om man orkar med litta "julasex" när man har magen full av gröt.
Kan bli farligt!
Om inget annat somnar man kanske i någon obehaglig ställning och får betala priset i morron med värk i hela kroppen.
Den som lever får se =D

Tjingtjong.
Nattis

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: syren

Vilken fin julafton du har haft med ett litet barn. Visst saknar man sin mamma som inte finns mer så gör även jag. Änglar är ju vackert. Ha en underbar fortsättning på julen. kram

2008-12-25 @ 13:31:26
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0