Storsovarn=Jag

2008-12-19 @ 14:22:56
lampor

Unkis skulle komma idag ju, jag satte på mobilens alarm att ringa klockan tio fastän jag visste att hon kanske skulle komma tidigare.
Mycket riktigt dök hon upp här halv tio och jag visste inte ens vart jag hade röven då.
Jag sussade sött och drömde att jag tapetserade ena väggen i sovrummet.
Ja jag jobbade och stog i kan jag tala om =P

Så ringer mobilskrället och jag försökte stänga av den gång på gång men de funkade inte.
Kollade närmare och såg att de va ju systeryster som ringer.
Woopsiiee

Jo minsann då stog hon utanför dörren och väntade, hon hade messat mej och jag hade inte hört det.
Typiskt.
Så upp snabbt som fanken och slängde på mej byxor och ner och öppnade.
Hingsten hade köpt frallor så vi åt fruckost tillsammans.
Mysigt va det,men jag var inte riktigt vaken hi hi

Sedan klippte hon mej, höll nästan på att somna så skönt som de va!
Jag fick behålla mitt långa puff och hon klippte upp det riktigt snyggt och fixade luggen oxå!
Nu är det ännu mer rockfrilla än innan och jag är sååååå nöjd!
Tack underbaraste Unkis!
Du är bäst!

Sen passade jag på att diska ett stooooort berg medans jag hade sällskap.
Så trist att stå och greja med det själv när man inte har nån rolig att snacka med!
Tyvärr va hon väl inte världens bästa sällskap *Ehrmmm* Hon fick nämligen min förra mobil och det va ju en ny leksak och pilla med så hon sysslade mest med det.
Ajja lite roligare att diska va det ju ändå.

Nu har jag precis fått papperna till mitt nya bankkort så det ska fyllas i och postas.
Har oxå fyllt i papperna till polisen så jag får ett utdrag ur mitt register så jag kan jobba!
Mycket som fixas nu minsann.

Om en stund ska vi sticka till grannbyn och kolla på kylskåp.
Spännande!
Hoppas dom har nån fin, upp till 50% rabatt jue!
Ska kolla om dom har några bra lampor oxå som jag kan ha när jag fotar inne.

För övrigt är jag svintrött!
Vill helst bara lägga mej ner och sussa just nu!
Tyck synd om mej litta =P

Hej svejs så länge!

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: unkis

HEJ GUMMAN PRECIS HEMKOMMEN... NAGLARNA BLEV FINA MEN ALLA KONTANT STARTPAKET VAR SLUT I ABONNEMANGET TELENOR, FAN OXÅ JAG SOM SÅ GÄRNA VILE HA ETT IDAG. DE VISSTE INTE ENS OM DE FICK IN INNAN JUL. JÄVLA SKIT ALLTSÅ. KUL ATT DU BLEV NÖJD MED KLIPPNINGEN. MICKE E NOG PÅ BOLAGET NU FÖR HAN E INTE HEMMA I ALLA FALL. JAG SKA BÖRJA MED KÄKET NU. ÄLSKAR DIG I MASSOR. KRAM KRAM

2008-12-19 @ 16:33:15
Postat av: Sess

Hej mitt hjärta.Är oxå precis hemkommen nu!

Nämen fy vad trist.

Kan du inte bara ladda det som sitter i då?

Fast förstår ju att du vill ha nytt.

Ha en mysig kväll på er nu då.

Här ser det ut som att man får sitta själv.

Gubbafan bara sover hi hi

Älskar dej mest i världen

Puss å kram

2008-12-19 @ 18:00:07
URL: http://twinkle.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0