Tatueringar

2008-12-25 @ 16:16:32


Japp nu ska Hingsten äntligen få tummen ur röva och skaffa sej ett par nya tatueringar.
Dom två han har är inte så snygga tycker jag.

Förutom dom klapparna han fick av mej så önskade han sej att jag skulle rita en eller två tatueringar han kan göra.
Jag fick fria händer men han önskade nått tribal liknande.
Jag är sååååå trött på tribaler så jag spyr snart.

Jag hade en idée till en stooor tribal tatuering som skulle börja på axeln och gå ner över bröstet och ut över sidan på bröstkorgen men de är han ju inte sugen på.
Jag kan inte tvinga fram idéer, blir ju bara fult!

Men eftersom vi båda gillar indianer osv så har jag nu ritat en tjurskalle (skelettet alltså) och sedan ska det hänga två-tre fjädrar från ena hornet.
Måste bara hitta en bra bild på fjädrar som jag kan få inspiration från, har aldrig ritat det förut.
Blir pilligt som fan!
Kommer bild på det med sen såklart.

Annars görs inte ett skit här idag.
Vi har ätit lite julmat (igen) och slappar mest.

Återkommer senare.
Ciao

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vilken grym bild!:)

Riktigt snygg!

2008-12-25 @ 18:39:00
URL: http://cnarki.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0