Tatueringen

2008-12-25 @ 23:44:50
Här är min skiss till Hingstens tatuering.
Jag vet!
Fjädrarna blev rent ut sagt piss dåliga så det behöver ni inte påpeka =P
Jag ritade hela denna med en gammal flisig pennstump med stenhård blyerts.
Blev ganska bra med tanke på den kassa pennan och att jag inte ritat på....tja........3-4 år eller nått.

Vad tycks?



[EDIT] ville fixa till bilden lite så letade genom hela huset efter en vanlig jäkla blyerts, jag äger tomifan bara bläck! Märks att jag inte ritat på evigheter!Hade säkert 20 stycken innan och massa riktiga skissblyerts i olika hårdhet. Nu: nada!
Däremot har jag nog 20 tomma bläckpennor.Någon som vill ha en bunt? ha ha
NOTE TO SELF: köp en stackars blyertpenna för tusan! [/EDIT]

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Carolina

Svar: Åh vad kul, tack såå mycket:)

Hoppas du får en fin dag!

2008-12-26 @ 10:03:13
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Vad du är DUKTIG på att rita, säger jag bara!!! :-D



Fast jag är inte så mycket för tatueringar, så för min del hade teckningen passat bäst inom glas och ram! :-)



Kan inte tro annat än att du snart har fått till fjädrarna också som du vill ha dem!

2008-12-26 @ 10:59:53
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Junitjej

En sådan fin skiss!!

2008-12-26 @ 12:18:18
URL: http://junitjejen.se

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0