Ännu en lista hi hi

2009-02-18 @ 23:42:56
Hittade denna roliga hos lillmosan

10 favoriter:
Färg: Rosa för hela slanten
Mat: thaimat i alla former
Band: band å band, lil wayne iaf
Film: jag och namn, nån skräckis
Bok: samma där, kommer inte ihåg namn
Sport: fotboll
Årstid: Sommar!
Veckodag: Fredag  helt klart
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: 18:00

9 för tillfället:
Humör: lugn
Smak: tandkräm
kläder: blå tröja och vita string thats it
Bakgrund: svart fondvägg? eller vaddå bakgrund
Nagellack: rött, med rött glitter i
Tid: 22:40
Omgivning: sovrum
Irritationsobjekt: huvudvärken

8 första:
Bästa vän: Rebecca
Screen name: Sess
Husdjur: katt
Piercing: Hål i öronen
Förälskelse: Packe
Musik: vaddå första? Johnny cash
Bil: Har ingen
Kyss: när jag va sju år

7 senaste:
Cigarett: för en halvtimme sedan
Mat: hamburgare
Dryck: vatten
Biltur:  i lördes
Kyss: flera dagar sedan
Spelad låt: 3 Peat
TV-program: sex and the city

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: ja
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: japp
Varit med på TV: nej
Kysst någon du inte känner: Ååå ja

5 nej tack:
Kläder: bh utan bygel
Mat: vilt
Musik: gillar allt
Dryck: snaps och vin
Personlighetsdrag: ytlighet om det nu är ett personlighetsdrag

4 saker:
Du gjorde igår kväll: dammsög, slappade, snackade skit, kollade tv
Du kan höra just nu: tvn
Du inte kan leva utan: mina älskade
Du gör när du har tråkigt: läser bloggar

3 personer:
Du kan berätta allt för: Unkis
Du tycker om: familjen
Du inte gillar: blondinbella

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: vår

1 önskan:
att vinna massa pengar

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Artlover

Hejsan! Jaha, då fick jag veta lite mer från dig. Från mitt senaste inlägg får du inte tro att jag är en sexgalning. Jag är bara hungrig:-) Tack för din kommentar förresten.

Kram

2009-02-19 @ 00:31:31
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: Gina

Svar; Åh tack så mkt! Din blogg var fin den med :) Ja, visst är det skönt att upptäcka att man inte är ensam, det är en tröst att veta att man trotts allt inte är totalt onormal. Hur är det med dig idag då? Kram

2009-02-19 @ 11:28:52
URL: http://ginasharmoni.blogg.se/
Postat av: M O S A N

svar: Varsegod (;



Haha, tack!

Jo det gjorde du rätt i, lånade du via min RSS? xD

2009-02-19 @ 11:42:59
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0