Frustrerad

2009-02-11 @ 22:31:49
Nu är det mycket känner jag!

1: Igår kväll försökte jag logga in på bloggen men mötte bara en vit sida hela tiden.
När jag tillslut kom in kunde jag bara läsa kommentarerna, inte skriva inlägg, då blev det vit sida igen.

2: Samma sak hände när jag skulle skriva första inlägget tidigare idag.
Vit sida hela tiden i en halvtimme.

3:Nu när jag loggade in ikväll går det otroligt segt att ladda sidorna här.
Undrar om det ens kommer att gå att posta detta inlägget.
Felet ligger knappast hos mej för alla andra sidor på nätet laddas snabbt som vanligt.

4: mina lår är stelfrusna efter fotopromenaden!

5: jag fick en avi från posten idag att grejerna från Cyberphoto hade kommit.
Men när jag ska hämta ut paketen visar det sej att dom inte alls har fått den, dom söker efter den för att se vart den befinner sej men hittar ej den. Snigelposten får allt vara så snäll att fixa fram den senast fredag för jag behöver sakerna på lördag. Annars jävlar!!!

6: Redigerade precis bilder i Lightroom, som jag för övrigt har totalt kärat ner mej i.
Dom blev superfina men så sparade jag till jpg för att lägga upp här och bilderna tappade rejält i kvalitet!
Självklart är det väl jag som gör något fel, har bara inte kommit på det än, fattar inte ens programmet helt än.
Men men, visar några iaf.
Ni kan ju kisa lite när ni kollar på dom eller nått








(sitter och surar)

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: aPELSINJ0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: ok va gött! jo allt är bra, lite ont i huvudet men annars bra :D btw, tack :D

2009-02-12 @ 00:52:10
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: anna

Hoppas din dag har varit bra :)

2009-02-12 @ 01:02:11
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: aPELSINJ0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: mjo de e ju de, men ja har nåt fel i nacken så aa, typ krocka massa gånger så ja har fåt wiplash eller hur de stavas xD ?! men men, ja lever ifa xD haha

2009-02-12 @ 01:20:18
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: saraa

Besök min blogg och var med i tävlingen.

2009-02-12 @ 01:54:48
URL: http://saaralii.blogg.se/
Postat av: HDR-fotografen

Såg att du har en Olympus. Den har mindre sensor än de övriga kameramärkena om jag inte har helt fel, men ändå ser jag inget brus i den översta bilden? Vad har du för ISO på bilden där?

2009-02-12 @ 21:00:54
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0