Jag har blivit utmanad

2009-02-16 @ 22:43:30
Jag har blivit utmanad av Caroline!
Jag älskar ju sånt här så det är ju klart att jag är med hi hi

Regler:
Gå in där du har dina bilder
Gå till sjätte mappen
Välj den sjätte bilden
Visa bilden på bloggen och skriv någonting om den
Invitera sex nya att vara med på utmaningen
Länka till dem och låt dom veta att dom är utmanade



Detta är då den sjätte bilden i den sjätte mappen och det är en bild på en tavla som pappa målat.
Min pappa var konstnär och målade mycket när han levde.
Jag har hela huset fullt med tavlor som han gjort, många är inte helt färdiga, som denna.
Men detta är ändå en favorit!

Så skulle jag föra detta vidare men tänker tyvärr inte göra det eftersom nästan alla mina bloggvänner redan gjort denna utmaningen.
Är det nån som vill anta utmaningen ändå är det bara att sätta igång =P
Glöm inte lämna en kommentar så jag kan få kika in hos dej.

Kramar

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: aPELSINJ0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: hmh, känner igen de där så jävla väl ;S aså ja blir galen när ja har så ont, vet inte vart man ska ta vägen lixom.. hmh okej, där ser man.. men de är fett stark så, om man smörjer sej som fan me tiger balsam å knaprar starka värktabltter så xD haha.. men man har ju inte lust å göra de varje dag heller :/ morsan har inoppererade plattor i ryggen som vibrerar när hon trycker på en knapp xD haha, de borde man fan skaffa :D mjo, allt är helt ok, förutom att ja har ett dilemma gällande killar, vet nte vilken ja ska välja :/ båda är underbara och ja gillar båda, varav den ena är ja ihop med :S själv då?

2009-02-16 @ 23:27:51
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0