Totalt kaos

2009-02-22 @ 14:05:32
Jag säger då det!!!
Nu blir det lite
klagoblogg här, mycket som är lite upp och ner och fram och tillbaka nu känner jag hi hi

Igår
snöade det nästan hela dagen!
Slutade inte förren i natt någon gång.
Flera centimeter blev det faktiskt.
Men så idag är det flera plus grader helt plötsligt, vi som haft runt nollan eller minus i evigheter nu.
Och så kommer det smått,smått regn.
Vad händer?
Jo allt blir slask och gegga.
Fy fan säger jag bara om det fryser i natt!
Det kommer bli
isbana på varenda väg och gata!

Sen så har ju min dångel varit sölig ett par dagar, och kommer att fortsätta vara det till den förste.
Har varit duktigt och slösat bort alla mina GB redan.
Så går det när man laddar upp massa bilder och besöker fotobloggar hi hi
Men så kom jag idag på den smarta saken att vi har ju det vanliga bredbandet kvar.
Och sladden låg framme.
Så vipps kan jag
surfa i räser fart igen!
Dock sitter jag fast, kan ju inte bära med mej datorn när sladden sitter i.

Och så eftersom dångeln inte velat låta mej ladda upp massa bilder så har jag de senaste dagarna
fotat järnet här!
Har sjuuuukt mycket bilder nu på allt och ingenting.
Som glimtar av smått och gott helt enkelt men kan ju vara fint att titta på.
Och massa bilder från i fredes med ju.
Och massa
porträtt på lilltösen!

Så nu tänkte jag sätta mej med datorn och
redigera några bebisporträtt till.
Och några bilder från fredagen ska kollas igenom osv.
Jag kommer troligtvis att
bild bomba er redan i kväll.
Nu snackar jag inte två, tre inlägg med två,tre bilder i varje.
Utan kanske ett inlägg med tjugo bilder eller nått ha ha

Blir det inte ikväll så blir det i morron!

Så har jag ju inte kunnat besöka alla bloggar jag följer heller så det ska jag med göra.
Och bomba kommentarer till alla!!!
Fy tusan så skoj!

Det blir en riktig
" datadag" idag eftersom Hingsten ändå kollar på sport.
Kan han lata sej på soffan så kan jag!

Later.....

Pöss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: unkis

hej gumman. hur e läget? jag har nu målat hela taket en gång med vit färg, det blir skitbra, men det måste tyvärr målas en gång till o det får jag göra morrn, så då kan jag behöva en paus o bara köra hem till dig för en timme. saknar dig så jättemycket. tack än en gång för i fredags det var supermysigt. kram kram

2009-02-22 @ 15:06:13
Postat av: M O S A N

svar: jaha, hihi :D



Hoppas du också får en bra helg <3

2009-02-22 @ 15:50:05
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: Gina

Svar: Hej! jodå det är rätt bra idag, lite trött bara, hur är det med dig då? :) Jo jag tyckte att gårdagens låtar var ganska så bra. Tyckte helt klart att rätt låtar vann! :D

2009-02-22 @ 16:29:32
URL: http://ginasharmoni.blogg.se/
Postat av: Sess

unkis: det är bra här!

Jaha hade du inte räknat med att få måla två gånger då? det brukar man ju göra.

Du är så duktig som sliter och håller på!

Ja kom du bara!

Glöm inte att messa först bara så jag är hemma, och vaken om de är tidigt.

Jag saknar dej med otroligt mycke ska du veta!

Och tack själv!

Vi får göra om de snart igen, de va så mysigt!

Älskar dej av hela mitt hjärta, glöm inte det.

Kramar

2009-02-22 @ 16:53:18
Postat av: Nene

Svar: tack! ^^

2009-02-22 @ 18:03:44
URL: http://nene.webblogg.se/
Postat av: Gina

Svar: Åh visst är det trist väder! Jag vill ha vår och lite sol så man slipper frysa ihjäl såfort man går ut. Ha en skön kväll du med! Kram

2009-02-22 @ 19:15:28
URL: http://ginasharmoni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snöa det har det gjort och nu töar det det är ju hur tråkigt som helst. Jag vill ju ha vår nu i stället men det lär väl ändå vänta på sig. Vänta ska jag i alla fall göra på bilderna,så jag återkommer när jag hinner. kram

2009-02-22 @ 20:00:52
Postat av: syren

Det är jag som är anonym. Glömde som vanligt . kramiz

2009-02-22 @ 20:02:13
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Emma

åh va fin blogg :)

2009-02-22 @ 22:43:12
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0