Underbar fredag

2009-02-21 @ 15:33:51


Ååå vilken dag det var igår alltså!

Unkis hämtade mej vid halv tio och vi körde in till stan.
Vi handlade supergoda tomatpanini och öl.
Mums!
Sedan bar det av hem till henne.
Det blev fika på panini,öl, guacamole och tacochips.
Så himla gott!

Sedan tvättade vi väggar och tak i ett rum dom håller på att renovera.
Vi lackade alla "knastrar" i deras trätak och började grundmåla.
Sedan hade hela flera timmar gått förbi i räserfart!

Unkis Hingst kom oxå hem och jag fick äntligen träffa honom en liten stund hi hi
Han jobbar alltid när jag är hemma hos dom.

Vid femtiden kom Pelle,mormor och Hingsten och hämtade mej.
Vi körde inom Willys och stor handlade.
Fy fan med kassar det blev!
Och vem träffade där om inte Pate,Thip och lilla Jessica som satt och bajsade i blöjan precis när jag  kom fram hi hi
Helt röd i huvudet och koncentrerad så hon märkte knappt att jag va där.

Sedan var vi inom Grissly oxå och köpte kaninmat och en jäääätte stor leksak till vovven.
Ska visa bilder sen men just nu är min dångel så sölig så det tar evigheter att ladda upp bilder.

På vägen hem fick jag tokont i huvudet.
Så direkt när vi kom hem tog jag en sån där migrän nässpray.
Blev inte "hög" denna gången som tur va hi hi
Men fy tusan vad bra det är!
Tio  minuter senare mådde jag bra igen, lite trött bara.

Kvällen spenderades i soffan framför tvn, Hingsten somnade nästan direkt och jag redigerade bilder.

Idag händer det inte mycket än så länge.
Mannen glor på sport och jag ska städa undan lite så vi kan ha det mysigt ikväll istället.

Har oxå testat macrotuben lite mer idag med mitt zoom objektiv.
Fy tusan vad kul det är!
Med mitt standard objektiv blir det sådana därade extrem macro bilder och med zoomen blir det som ett vanligt macro ungefär.
Massa skoj kan man göra!
Bilder på det kommer oxå senare!

Nu ska jag lyfta på rumpan och göra lite nytta.

Pöss pöss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: syren

En härlig dag igår vilken lyckos! Det är ju så det ska vara. Har lite bilder från idag på min blogg. Ska du se Melodifestivalen? kram

2009-02-21 @ 17:25:51
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0