Utmaningen - Foto

2009-02-07 @ 12:53:49
Jag berättade ju tidigare att jag redigerade lite bilder till stora syster.
Hon gav mej bland annat utmaningen att stänga ögat på bilden här nedan och jag lyckades.
Hennes öga var halv öppet innan jag började och det tyckte hon inte om hi hi
Hon gav mej tillåtelse att visa bilden för er!

Kolla!
Är dom inte fina så säg!!!


Fler fina bilder på kärleksparet kommer att komma i framtiden fast som jag fotat!
Vi har nämligen planerat lite porträtt vi ska ta så jag oxå får öva och såklart så att dom får någon fin tavla att hänga på väggen.
Ska bli spännande som tusan!

Ciao

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fin blogg du har!

2009-02-07 @ 13:37:23
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ok, ja så kanske det är:)

2009-02-07 @ 13:56:25
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Artlover

Hejsan! Aha en pusspuss bild här:-) Jo, jag fixade till det sedan. Jag gjorde en testblogg här och kunde återställa det som var fel på originalbloggen. Nu är det bara kategorin som felar. När jag lägger till en ny kategori så blir den inte synlig på bloggen.

Hade bra med dig. Välkommen åter!

Kram

2009-02-07 @ 14:32:52
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: Lisa

Snygg blogg. ;0)



Gissa gärna på min senaste fråga. =0)

2009-02-07 @ 16:49:18
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: syren

Underbar bild!

2009-02-08 @ 17:20:48
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0