Dagens Bilder

2009-01-01 @ 22:54:29
Jag tog mej en liten cykel tur tidigare idag.
Var tvungen att komma bort lite.
Solen sken men usch vad kallt det var!
Jag kröp i diken och trampade runt i lera för att få lite bilder men det var lättare sagt än gjort.
Fingrarna frös ju till is =P
Tillslut var det riktigt smärtsamt att trycka ner knapparna eller ens ställa in objektivet.

Men här bjuder jag på några iaf.

Brunt,brunt så långt ögat kan nå!


En liten ankdamm som frusit till is gnistrade vackert i solen


En utsikts bild av grannbyn sett från sidan.


När man spanade ut över åkrarna såg det nästan ut som mitt i sommaren, det var bara löven på träden som saknades.


Solnedgången var riktigt vacker ikväll!


Ciao

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: David - versatile photos

Tack så mycket :D

Kul att du gillade dom. Gott nytt år på dig!

2009-01-02 @ 00:07:57
URL: http://versatile.blogg.se/
Postat av: unkis

hej min älskade sess. vad är det jag får läsa på din blogg!!!! Är inte hingsten snäll vid dig?? Detta här får vi ta ett snack om för han ska inte göra dig illa eller behandla dig illa för det ska jag se till om jag så själv ska tala om det för honom så det så! i fortsättningen så talar du med mig om sånt här så du kan få hjälp för min axel har du alltid o har alltid haft att få luta dig på, det trodde jag att du visste. Vi får ta i detta för jag blir förbannad när jag får läsa sådant här, hade inte en aning. Ska till jobbet nu än att ja inte är helt okej men det får va så med det, men det här ska vi snacka mer om. älskar dig av hela mitt hjärta. kram

2009-01-02 @ 09:53:19
Postat av: AnnaKK

Ja, kameran är en utmärkt vän när man vill komma ifrån lite - med den känner man sej inte ensam, eller glömmer iallafall bort det om man skulle vara det!? :-)



Hoppas du får en bra dag idag!!!

2009-01-02 @ 10:41:07
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Hej o godmorgon på dig.. cykla gör jag då inte nu, men en skön promenad gående är fint det.. idag -9 grader här just nu.. kallt men skön luft trots rinnande näsa o lite hosti hosti som då inte vill gå om.

Din sista bild så vacker:-) Kram på dig en trevligt god fortsättning på din vandring genom 2009.

2009-01-02 @ 11:01:06
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Sess

UNKIS:jodå han är snäll vid mej.det är bara sådär lite ibland.Jag är glad att jag har dej hjärtat.

Älskar dej massor!Hoppas det gick bra att jobba fast du är dålig!

Tycker så synd om dej!

Massa kramar

2009-01-02 @ 20:49:03

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0