Det ska vara fint när man surfar!

2009-01-18 @ 19:17:19
Jag äääälskar firefox!
Inget snack om saken!
Hade massa problem med att IE alltid krashade i tid och otid förut och testade att ladda ner firefox.
Inte en enda gång har det krashat sedan dess.
Fastän jag är sådan som alltid har en jäkla massa fönster och flikar uppe samtidigt.

Sedan skadar det ju inte att det finns skitsnygga teman att  ladda ner så man har det extra lyxigt och fint när man surfar hi hi
Kan inte bestämma mej vilken av dessa jag ska välja:





Idag har jag ändrat om i sovrummet, dammat exakt överallt där inne och bytt gardiner.
Supermysigt är där nu!
Ska bli härligt att krypa ner där sen och kolla film.

Annars har jag inte gjort ett skit idag förutom att läsa massa bloggar.
Inte klokt vad många jag följer nu!
Man borde nästan få betalt haha
Men jag älskar ju att se vad ni har för er, nyfiken i en strut som jag är =P

Nä nu ska jag läsa några till tror jag

Ciao

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Artlover

Hej! Jag kör själv med Firefox. Det är en mycket bra webbläsare tycker jag själv.

Vad fin din blogg är nu. Hur stor är din bakgrund i höld och bredd?

2009-01-18 @ 21:51:51
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: Artlover

Hej Sess! Tack för omtanken. Otäckt var det i alla fall.

Jo, det gick inte öppna länken som jag fick. Jag fick bara upp sidan där det stod 404 not found. Du menade väl 1000px bred?

Kontakta mig igen <vanguard[email protected]>

Hade med dig:-)

2009-01-19 @ 00:55:50
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: Micka

Sv:

Hejhej :D

varsetgod.

tack själv ;D

haft en bra helg?

kram

2009-01-19 @ 02:11:01
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Karin

snyggt och roligt att du visade exemplet på min kära arbetsplats startsidan hehe

2009-01-19 @ 13:36:25
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Anonym

sv: jag gillade filmen, den är en typisk Micka-film, men det beror ju lite på vad man gillar :D

mja clowner är inte värre än varulvar xD har en "thing" för varulvar, kan inte se såna filmer. men men.



men jag tycker definitivt du ska ge filmen en chans.

kram

2009-01-19 @ 13:42:41

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0