En fråga

2009-01-17 @ 00:31:40
Är det något problem med att skriva i sitt namn och sin blogg adress här på min blogg?
Jag klagar inte!
Bara det att sedan jag ändrade designen har jag fått väldigt många anonyma kommentarer.
Vissa kan jag gissa mej till vilka det är men tyvärr inte alla så jag kan inte svara till er.
Bara undrar om jag behöver ändra något?
Kanske inte syns så tydligt vart man ska fylla i vad?

-----------------------------------------------------------------------------------------

För övrigt fick jag precis lite smått panik.
Fick reda på idag att dopet kanske ska hållas den 1 mars.
Jag är ju gudmor så jag ska bära lilltösen men jag har absolut inget att ta på mej.
Jag vet att man inte ska vara mörkt klädd men är det okej med färg?
typ ljusrosa klänning eller nått?

Måste kika på nätet om jag hittar nått!
Nån som har nån idee om vad man kan ha på sej får gärna lämna en kommentar!

UNKIS!!!
Kommer du på dopet?
Jag hade blivit jätte glad om du gjorde det!

-------------------------------------------------------------------------------------

Blev inget svarande på kommentarer ikväll tyvärr.
Är sjukt trött!
Och har ont i axlarna som vanligt.
Tack för alla kommentarer iaf, svarar i morron istället sötnosar!

Puss
God  natt!

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: unkis

hej gumman. du ska bara veta att jag längtar som fan nu till tisdag o att vi ska träffas, det var ju så länge sen sist. ville bara säga det, vi ska städa här lite idag för sen kommer ju Totte o vi vill ju ha lite ordning när han kommer. jag kommer till dig på morgonen på tisdag runt tio eller så. kram kram

2009-01-17 @ 09:04:39
Postat av: AnnaKK

Upptäcker att jag måste skriva i namn och hela spelet här ovan - det brukar fyllas i av automatik i de flesta andra bloggar. När man är van vid det kan det kanske vara lätt att glömma fylla i på nytt!?



Angående dopet så kan du väl ha vad som helst på dej, bara det är finkläder, tycker jag!? Alltså inte jeans, typ... Ljusrosa klänning går hur bra som helst! :-)

2009-01-17 @ 09:31:01
URL: http://handerlbandander.blogg.se/
Postat av: syren

Hej vännen! Du kan väl välja de fina ljusa grönt eller blå eller varför en ljuvlig rosa färg. Hoppas det inte är jag som är anonym.Ha en bra lördag vännen. kram

2009-01-17 @ 12:58:35
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Sess

UNKIS: jag längar med skitmycket ska du veta!

Saknar dej så mycket så det är inte klokt!

Hoppas ni hade kul i helgen!

Älskar dej massor!

2009-01-19 @ 00:42:51

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0