Fifan

2009-01-12 @ 19:07:43
Jag är så tröööött!
Och jag har såååå ont i magen!
Det är ett helvete att vara tjej ibland!

Nu är kylen äntligen på plats.
Mina naglar är helt förstörda efter allt pillande på tejpen dom satt exakt överallt!
Men nu är den igång och maten är på plats.
Sjukt mysigt ljus i den jämfört med vår gamla.

Det är nån LG grej med självavfrostning och antibaktriellt och grejsimojs.


Kölla, kölla, ordning och reda!
Goast i kylen är såklart min havremjölk som ingen annan rör som tur är hi hi


Frysdel har den som sagt oxå, nu slipper jag gå ner i den läskiga källaren så fort man behöver nått.
Och viktigast av allt: frysbricka!
Nu har jag gott om plats för mina isbitar som är suuuuuper viktigt när jag dricker mina skitgoa drinkar vettu =P


Det blev inget städande här idag=/
Ville ju vänta tills Pate hade varit här och hjälpt oss med kylen sen skulle jag sätta igång var det tänkt.
Men sen tog det ju en sån jäkla tid innan Hingsten orkade hjälpa till att bära och att jag skulle få grejen på plats och nu är jag helt slut ärligt talat.
Och det ser ut som ett bombnedslag i alla rum förutom vardagsrummet.
SKa försöka få ork att städa undan liiiiite till iaf!

Men nu ska jag läsa bloggar och fila vidare på det nya till bloggen.
Pöss så länge

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: emma.

mysig snö!

2009-01-12 @ 20:23:14
URL: http://hagelstorm.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0