Klagobloggen

2009-01-08 @ 18:17:37


Tjohej på er sötnosar.
Tack så jätte mycket för alla gulliga kommentarer!
Lovar att svara så fort mitt huvud tillåter mer än 5 min framför skärmen utan att explodera.

Peppar,peppar,ta i trä så mår jag lite bättre idag!
Bara den förbannade huvud-dunka-dunkat som inte vill släppa.
Har såååå ont i axlar och nacke och inte kan man få en pytte liten massage heller ju.
Hingsten ligger ju däckad.

Helt ärligt så kommer det fanimej snart ske ett mord här om han inte slutar åma sej så fort det smärtar i lilltån.
Jag funderar på om inte några hjärnceller ligger i dvala just nu i hans söta lilla huvud för han säger de mest korkade saker så det slår rekord. Okej jag är väl inte heller på topp precis men jag håller käft iaf =P
Förutom här, här flummar jag bäst jag vill hi hi

Nåväl, idag snöade det!
Mycket!
Och blåste så det yrde.
Sååå vackert, det kliade i avtryckarfingret.
Ville inget hellre än att ut och fota.
Jag hade faktiskt bestämt mej ett tag för att ge mej ut på en liten kort promenad iaf.
Men så kom bankandet i skallen tio gånger värre så jag sket i det!

Som om det inte vore nog att det är så piss tråkigt att vara sjuk och inte orka något så fyller svärmor år idag.
Och på lördag blir det middag och kalas hos henne.
Jag bara måste vara frisk till dess!
Jag har inte träffas Jessie på nästan en vecka nu!
Det är ju så mysigt när vi träffas sådär!
Inte fan vill jag sitta hemma med en klagande man när jag vet hur kul jag hade kunnat ha där.
Jag ska vila,vila,vila och äta ipren och allt sånt så måste det fixa sej!

Idag kom Pelle och mormor hit med en stooor kasse med gottis till oss.
Host medicin till Hingsten, choklad till mej, varma koppen, kanelbullar,äpplen och bananer,blåbärssoppa och bäst av allt: vårrullar.
Hur goa kan man bli?!

Själv så har man ju varken klarat av att ge sej iväg att handla,tvätta eller städa.
Ni skulle sett hur tjockt lager damm det är på min stackars tv.
Hujjeda mej!
Här ska förkläde och skurhandskar på så fort orken finns där!

Nä nu bankar det i skalet ännu mer.
Bye

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: okej, tack för svaren :) Jag har nordea, och jag har nog alltid kunnat betala via nätbanken till andra banker, (t.ex. swedbank, dit jag betalade när jag köpte kameran) saken är bara den att jag bor i Finland, och då måste jag ha IBAN-koden (som är kontonumret + lite till siffror som behövs för utlandsbetalning) och SWIFT/BIC-kod eller clearingkoden. Bara jag får dessa så funkar allting hur bra som helst.

2009-01-08 @ 21:55:36
URL: http://nene.webblogg.se/
Postat av: Nene

Svar: jag vet inte om jag måste uppge dem faktiskt, har ingen aning.. Jag har kollat omdömen (det gör jag alltid före jag budar) och alla är riktigt bra, så säljarna borde nog vara seriösa. Men jag har ju inte väntat så himla länge så det kommer väl snart, hoppas jag :P

2009-01-08 @ 22:13:15
URL: http://nene.webblogg.se/
Postat av: Ida

åh så snyggt det ser ut här inne nu :) gillar spiralgrejen i sidan :) kram

2009-01-08 @ 22:52:58
URL: http://hittaida.blogg.se/
Postat av: unkis

lilla gumman det var ju verkligen en envis förkylning ni har åkt på. ville bara säga att jag saknar dig jättemycket o älskar dig av hela mitt hjärta. krya på dig nu o så hoppas jag att vi kan ses snart. kram kram

2009-01-09 @ 08:02:17
Postat av: Sess

UNKIS: ja det verkar ju inte bättre!Jag saknar och älskar dej med massor ska du veta!Längtar tills vi träffas igen!

Kramar

2009-01-09 @ 13:16:20
Postat av: AnnaKK

HEjsan! Förmodar att du mår bättre idag eftersom du har surfat runt och kommenterat och så där! BRA det - på fredagar och helger kan man ju inte vara dålig! ;-)

2009-01-09 @ 15:09:51
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Carolina

SVar: Varsågo:)

Tack!

Hoppas du får en fin helg:D

2009-01-09 @ 15:16:02
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: F O T O B L O G G

Super fin blogg! :)



Gör du möjligtvis bloggdesigner?(A)

2009-01-09 @ 19:24:33
URL: http://ceciliastjernkvist.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

det är något varmare i dag än vad det var i går i uppsala. var bor du?

2009-01-09 @ 19:57:42
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Ida

Tack så jättemycket!

Vad snäll du är. :D



Vi mår bättre idag, nu är jag mest trött. Jag hoppas du mår bättre också. Inte kul att vara sjuk. :/



Trevlig kväll!

2009-01-09 @ 20:30:49
URL: http://hittaida.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Tack så mycket! =D



Ja vet, de är helt sjuk. fattar inte hur man ens kan tänka tanken att lura människor sådär...

hoppas du får en bra helg!

massor av kramar

2009-01-10 @ 00:50:51
URL: http://emmaaoi.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0