Still vaken!

2009-01-03 @ 01:27:18

Det trodde ni va ;)
Inte fanken klarade jag att somna.
Nu har jag legat och vridit mej i sängen länge nog så jag var tvungen att gå ner och hämta datan =P
Jag är och kommer alltid att vara en nattuggla!

Jag funderar på en ny layout här.
Ingen riktigt bra idée än men får väl hämta lite inspiration från era fina sidor så kommer jag väl på något.

Nått jag iaf bestämt mej för är att göra en liten portfolio med mina bästa bilder, dom få jag faktiskt är nöjd med.
Blir väl fler ju längre jag håller på att fota och lära mej.
Jag har lärt mej så otroligt mycke sedan jag började!
Visst lägger jag upp riktigt dåliga foton här fortfarande, bilder som jag inte ansträngt mej alls, bara fotat i auto läge och i princip bara riktat kameran och tryckt av.
Men så har jag ju en massa andra bilder som jag tagit i manuellt läge efterhand jag lärt mej nya saker, bilder som jag tänkt igenom innan jag tagit dom.
Har inte lagt upp så många av dom bra än, men det kommer!
Och jag vill ha alla samlade på ett och samma ställe!
Ska bara hitta tiden att knåpa ihop en ny sida!
Den som lever får se när jag får tummen ur röven!

Adiós

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Artlover

Vacker bild! Trevlig helg på dig!

2009-01-03 @ 07:24:09
URL: http://artlover.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0