Dopkläder

2009-01-17 @ 18:18:57
Först och främst!

Unkis hälsa Totte från mej!
Hoppas ni får det riktigt mysigt!
--------------------------------------------------------------

Här stryks det dukar idag!
Har varit seg och trött, blev nog lite mycket baileys igår.
Dock inte så jag mår dåligt eller så, bara trött i ögat.
Lite smått pillande pågår alltså här hemma.

------------------------------------------------------------------
Kikade runt på nätet lite efter kläder jag kunde ha på mej på dopet.
Ville helst av allt ha en klänning, men nä.
Alla jag tyckte va fina fanns för fan bara i svart, mörkblått,grått eller allt för knalliga färger som orange eller röd.

Jag hittade en jätte fin topp som var gammelrosa med sidenband i midjan.
Så klart att dom inte hade min storlek dårå.
Minsta va 42/44.
Hade ju drunknat i det.

Så hittade jag detta här istället.
Det får duga.



Sedan blir det nog nått sidenband i midjan över tröjan,ljusrosa kanske,eller ett snyggt skärp.
Nått litet som hottar upp det iaf.
Kommer man undan med svarta skor?
Spanade efter nån vit liten sko med lite klack på men hittar inte ett skit.
Eller så är det jag som är extremt kinkig idag hi hi
Brukar aldrig ha problem att köpa massa kläder jag gillar =D

--------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är Hingsten i kiosken och köper lösgodis.
Myskväll i kväll =P

Pöss ajjö


© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: syren

Den klänningen är ju snygg! Ha en trevlig söndag. kram

2009-01-18 @ 11:37:33
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0