Lunginflammation och Städning

2009-01-14 @ 13:45:35
Hej darlings.



Idag är det geggigt och blött ute!
Jag önskar hårt,hårt att det ska snöa istället!
Hade ju varit så mysigt!

Nu har jag precis druckit min första kopp kaffe på två!! hela veckor!
Jag som är smått beroende har inte känt någotsug efter det under tiden jag varit dålig.
Inte Hingsten heller.
Han sitter just nu i soffan och dricker oxå sin första kopp på evigheter.

I dag ringde läkaren och berättade vad odlingarna visade.
Jodå allt såg bra ut,enbart lunginflammation och inget annat och det var rätt medicin han hade fått.
Han förklarade att dom alltid ger en medicin mot lunginflammation som biter på de flesta sorter, tydligen finns det olika sorters eller grader av lunginflammation så Hingsten skulle kanske fått byta medicin.
Men det behövdes alltså inte.
Och han mår mycket bättre oxå faktiskt!
Han är så pigg  och skämtar och håller på!
Han fick oxå veta att han ska på lungröntgen om ett par månader för att se att allt läkt som det ska.
Och det får man ju hoppas att det gör!

Jag ska snart sätta igång att städa och greja lite här igen.
Eller jag har redan tjuvstartat lite och strukit några gardiner till!
Igår fick jag skitont i huvudet igen så orkade inte städa klart här.
Jag spänner axlarna och nacken nått förbannat!
Har problem med det till och från och då kommer alltid huvudvärken som på beställning.

Iaf
Idag blir det alltså inget mer bloggande förren kanske ikväll eftersom det är mest när jag sitter vid datorn som jag spänner mej konstigt eller nått.

Ska hämta ut min älskade kameraväska oxå såklart!
Bilder kommer sen så ni får se!

Fy vad jag saknar Jessie!!!!
Inte klokt!



Nä nu ska jag sätta igång här.

Ciao


© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Angelica

absolut det var en toppendag :D:



men vad söt bebis, helt underbar

2009-01-14 @ 13:58:21
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Karin

tack för din åsikt hehe får se hur jag gör kram

2009-01-14 @ 15:13:28
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Åh, vilken sötnos! Förstår saknaden efter de ögonen och det leendet -solstråle!



Vilken tur att Hingsten hade fått rätt medicin också! Fick häromdagen höra om en tvilling på 1,5 år som dog i lunginflammtion pga att läkarna inte kunde hitta vad som var fel. Trots 8 läkarbesök.



Måste också säga att det är rätt kul att du kallar honom för Hingsten, skulle jag inte våga kalla min man. Då skulle han få storhetsvansinne!;.)



Tack för kommentaren inne hos mig också!:.)

2009-01-14 @ 19:48:36
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju inget att leka med lunginflammation Trist väder ja visst är det. Jag tror att du skulle behöva massage och lite avslappningsövningar så att du slipper de onda. Vilken sötnos hon är den lilla. kram

2009-01-14 @ 19:52:27
Postat av: syren

Naturligt viss så glömde jag skriva vem jag var i förra kommentaren. kram

2009-01-14 @ 19:54:00
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Linda

Usch, krya på dig. Kram!

2009-01-14 @ 20:14:28
URL: http://lillefots.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0