Fääädiiiiig

2008-12-22 @ 20:01:17



FÖRST: Unkis!!!! Whyyyyy står det på msn att du är "tillgänglig" åså svarar du inte?Vha?????vha????
*pisk,pisk*

Jahapp då var det städat och fint här!
Till och med tvätten har blivit inlagd.
Det ni!

Ska bara vattna mina stackars växter och torka golvet i morron innan svärmor kommer.
Det ska lukta riiiiktigt gott här och vara fullt med värmeljus.
Myspys.

Hingsten tyckte att jag och svärmor skulle få dricka nått riktigt gott imorron,
Vad väljer jag?
Jo riktigt mörk julöl!
Mums!
Har aldrig gillat mörk öl innan men nu är det som godis!
Hoppas bara att det inte är några starka för jag dricker öl som  vatten!
Bara häller det i mej för det är så gott.
Men inte för att bli full!
Synd det ska vara så onyttigt bara.
Jäkla kalorier och skit.

Nåväl, har laddat batteriet till kameran så blir nog litta bilder på när vi myspyser hihi

Jag längtar som en galning till julafton!
Inte pga julklapparna, nä dom klarar jag mej faktiskt utan.
Jag längtar efter mitt lilla gullefjun Jessica.

Kolla vad jag ska pussa på och bära runt på hela kvällen:

jessica och svärmor

Det är alltså den lilla jag ska bära på, den stora (svärmor) blir ju lite tung i längden =P

En till bild på mitt lilla gudbarn bara för att jag har sådan abstinens från henne
jessica

ÅÅåå tänk att få pussa på den pyttemunnen och klämma på dom runda kinderna......
Nä nu ska jag behärska mej hi hi
Hon är min lilla plutta!

Jauha nått annat?
Blir tydligen inte mycket sovande för Hingsten i morron.
Han skulle inte gå och lägga sej när han kommer hem utan vi ska tidigt in till stan.
Undrar hur han ska kunna hålla sej vaken på kvällen när svärmor är här?!
Ajja det är ju  hans problem.

Nä nu ska jag glo på dumburken lite.
Återkommer kanske senare.

Bye bye

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: syren

Vad gullig hon är! Klart man längtar att få träffa en så söt liten tös. Kollade lite i din blogg och där är ju underbara bilder som alltid. Du frågade vad fårfiol är,det är skinkan på fåret. kram

2008-12-22 @ 20:25:31
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: unkis

jag o micke har precis fixat med ansökningar på nya jobb därför har jag inte kunnat svara. ville bara säga att ja kommer att sakna dig när vi är iväg men vi kommer ju att ses så snart jag kommer hem. kommer till dig då min älskade angelica. hoppas ni får en bra jul med hingstens familj. glöm inte att ja tänker på dig hela tiden. försökte lämna medd. på messen men du surnade väl till. var lite upptagna jue. älskar dig min underbara syrra

2008-12-22 @ 21:13:59
Postat av: Sess

UNKIS: Jag kommer att sakna dej med hjärtat!

Vi kommer säkert få det mysigt med den lilla pluttan!

Som jag sa så surnade jag ju inte till gullefjun hi hi pysslade med annat bara och hörde inte att du skrev.Glöm inte att messa när ni kommer fram så jag vet att resan gått bra.

Älskar dej massor!Kram kram

2008-12-23 @ 00:37:51
URL: http://twinkle.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0