Shopping

2008-12-23 @ 17:01:40


Vilken jäkla dag alltså!
Här ska ni få höra:

Gick upp tidigt och fixade till mej redo att sticka.
Tog bussen in till stan och direkt in på swedbank för att sätta in pengar på Hingstens konto.
En hel kvart fick vi stå där.
Och ändå var det bara tre pers framför oss.
Fasiken vad ni sölar alltså!

Efter det bort till Handelsbanken och sätta in pengar för fjärrisen jag köpte på tradera.
Då visar det sej att varken jag eller Hingsten fattar hur fanken man ska skriva i grejerna så det va bara att gå fram och förklara sej dum i huvudet så kvinnan i kassan fick visa.
Men tydligen hade jag gjort rätt från början så det gick snabbt och lätt.

Sedan kommer vi till dagens irritations moment nr fucking ETTTT!!!!
Vi gick in på br för att köpa nått litet till tösen i julklapp.
Hittade en snuttefilt och en spelande sak som man kan hänga upp.
Tjo flöjt
En kilometer kö!
Stod där en hel evighet.
(det kommer mera!!)

Sedan in i några andra affärer och köpte till dom andra vi firar med i morron.
Och in på sandelins och Hingsten fick välja två klappar från mej.
Efter det gick vi in i en guldsmeds affär och jag skulle få välja nått.
Jag valde två skit snygga men billiga ringar med massa *bling,bling*
Bara den ena passade så den andra struntade vi i.

Sedan in på Åhlens och köpte sista klappen och papper att slå in skiten i.
Tro fan att när vi kommer ut fråga Hingsten:
-har du br kassen?
Va?
Du bar ju alla kassar sa jag.

Helt borta var den!
Så in på br och köpa samma två pressenter till Jessie igen.

Men värst av all.
Min ring! den sista dom hade!
Den låg i br kassen!
*snyft*

Vi sprang tillbaka exakt samma väg vi gått och in i alla affärer och frågade om någon lämnat in en hittad br kasse.
Nä!
Fan jag blir så besviken.
Finns det inga ärliga människor kvar?
Hade jag hittat en kass eller vad fanken som helst igentligen så hade jag lämnat in den någonstans.

Hoppas du som hittar kassen har nått barn att ge presenterna till och hoppas du blev glad för ringen.
Idiot!

Blev så irriterad så jag fick ont i skallen.
Gick en runda på Domus och köpte lite pepparkakor och annat krams och in på bolaget och stötte på den rolige mannen med julklappsrullen
(läs förra  inlägget)

Och nu ligger jag här i soffan med en Ipren som simmar i magen,
bara en timme tills svärmor kommer och jag ska dricka min supergoda mörka öl!
Mumma!

Så kan det gå när inte haspen är på.
Ha en trevlig kväll.
Kikar nog in senare med en bild eller två.

Ciao

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0