Feberfrossa

2009-02-03 @ 02:29:19


Idag kära vänner är jag helt off!
Efter att jag skrivit förra inlägget fick jag akut ont i magen och låg sedan på soffan och kollade på tv hela dagen.
Sedan slockade jag totalt och sov i flera timmar.
Alltså är jag pigg nu hihi
Men det positiva är iaf att jag än så länge inte har ont i magen men så brukar det alltid vara när jag är dålig.
Jag tror jag håller på att trilla av pinnen på dagen men på natten är jag nästan redo för äventyr i stor skala.

Hinkat vatten, frusit och svettats är alltså sammanfattningen av dagen!
Skitkul har jag haft haha

Det blåser som fan här!
Ligger här i sängen och lyssnar på hur det knäpper lite i väggarna och hur vinden viner runt knutarna.
Lite mysigt faktiskt så länge det inte blåser hårdare än så här.

Jag längtar massor till söndag natt!
Då sänds Grammy Awards på kanal 9!
Tror det va klockan 2 på natten men det skiter jag i, jag ska se det!
Och skrika högt av glädje om lil wayne vinner!
Vilken lycka det skulle vara!
Håller tummarna!

Nä nu ska jag läsa lite bloggar tills jag somnar, när nu det blir.
Svarar på era kommentarer i morgon!

Puss så länge och va rädda om er!

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig!!

2009-02-03 @ 16:07:50
URL: http://KarinOlofsson.se

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0