Förlåt *snyft*

2009-02-07 @ 11:44:50
Den superlugna kvällen igår blev inte som planerat så jag hann aldrig svara på kommentarerna.
Jag slängde mej på soffan en liten stund och det slank ner några riktigt smaskiga öl!
Men fast jag var så slö kände jag mej rastlös så jag satte på lösnaglarna vilket gick snabbt.
Jag har långa naglar själv på de flesta fingrar så jag sätter bara lösnaglar där jag råkat fläka av mina egna.
Så snabbt och lätt var dom på.
Och så målade jag såklart med nya lacket.

Jag va fortfarande rastlös så jag färgade mitt hår (svart igen, hade lite rött i innan) och sedan färgade jag även Hingstens hår.

Och så gjorde jag vårrullar hi hi
Hade ju inte ätit på hela dagen så var svinhungrig.

Av någon anledning var jag sjukt törstig, kanske för att ölen var så mörk eller nått.
Jag halsade nästan en liter vatten på väldigt kort tid och minst en halvliter juice.
Sen var jag nöjd hi hi
Trodde jag skulle få springa på toa hela natten men jag har sussat riktigt gott!

Idag vaknade jag med ont i magen, inte pga det jag åt eller drack utan det är den där veckan ni vet.
Så jäkla orättvist.
När Hingsten skrattar åt att jag beklagar stup i kvarten att jag har ont får jag lust att sparka han lite på pungen så han får känna på hur det känns hi hi
Det är iaf slut på att vara pms häxa vilket är skönt!

Nu ska jag lägga kamerabatteriet på laddning för ikväll blir det partaj för "mormor"
Vi ska ta bussen dit och sedan gå ner till dom, vilket ändå är nån kilometer så några foton ute blir det kanske med.
Vet dock inte hur mycket fotande det verkligen kommer bli på kalaset eftersom Jessie ju är där och jag har inte träffat henne på vecka så måste nog pussa massor på henne!

En sjuk grej med mej är att när jag saknar henne, speciellt när jag inte träffat henne på ett par dagar, då kan jag sitta rätt upp och ner och göra nått helt annat, inte tänka på henne eller nått och helt plöttsligt känner jag en jätte stark lukt av bebis.
Precis som när man sniffar på huvudet på en bebis.
Jätte starkt känner jag doften!
Och dåååå, börjar jag tänka på den lilla.
Kan det vara mitt undermedvetna som påminner mej att jag saknar henne kanske? hi hi

På tal om undermedvetna så drömde jag om henne inatt.
Att jag gullade med henne och bytte blöja.
Hon kissade hela tiden kommer jag ihåg.
Blöjan gick i sönder så våt den var.
Sjuka drömmar hi hi

Nåväl nu ska jag sluta babbla skit

Återkommer senare, kanske med bilder.

Puss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0