lista =D

2009-02-17 @ 12:22:11
Frågor och svar

Senaste:
1. Mening du sa: Shit va kallt, när Hingsten sa att de va -10 i morse
2. Personen du pratade med: Hingsten
3. Du fick sms av: Unkis
4. Du kramade: Svärmor
5. Kläder: Svarta mysbyxor och vit t-shirt

Imorgon:
6. Är det: Onsdag
7. Planer: fixa lite hemma, annars inget speciellt

Frågor & Svar:
8. Saknar du någon? Ja mycket!
9. Humör för tillfället? likgiltig
10. Det första du gjorde i morse? frös som en galning och kröp under täcket igen
11. Vad åt du sist? spagetti och köttfärsås i går
12. Tror du på distansförållanden? nej, inte om man ska vara trogen varandra
13. Vem tänker du på just nu? Hunden
14. Tror du att personen tänker på dig med? ja hon undrar när kopplet åker fram
15. Vart reste du sist? in till stan ha ha
16. Vad gjorde du igår kväll? läste bloggar, kollade på tv
17. Liknar du din mamma eller pappa? båda,men mest mamma
18. Ler du ofta? ja oftast även om jag inte är glad på riktigt
19. Kärlek, skönhet eller kreativitet? Kärlek
20. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja varje gång, men gör nog fel för de slår aldrig in
21. I vems säng sov du i igår natt? min och hingstens såklart
22. Vilken färg har din tröja? vit sa jag ju

Sorg:
23. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja många gånger
24. Har du någonsin gråtit dig till sömns? usch ja
25. Gråter du när du skadar dig? beror på hur ont de gör, gör de riktigt jävla ont så gråter jag och svär

Lycka:
26. Är du en glad person? halvt om halvt
27. Vad gör dig glad? kärlek, närhet, att skapa
28. Önskar du att du var lyckligare? ja!!!!
29. Är lycka överskattat? absolut inte
30. Kan musik göra dig glad? ja, det kan göra mej både glad och ledsen,är beroende av musik!

Kärlek:
31. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? många gånger
32. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? självklart
33. Har du en flick/pojkvän? Ja
34. Är du nöjd med det? Ja..
35. Är du kär? det är jag jämt
36. Har du haft sex? ja men självklart ha ha
37. Tror du på kärlek? absolut

Hat:
38. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? ja jag börjar alltid gråta om jag blir riktigt arg
39. Har du blivit sviken någon gång? Ja för många gånger av samma person tyvärr

Sådär, svara du med på alla frågor nu!

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: MATILDA

listor är kul :D

2009-02-17 @ 16:05:32
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: unkis

JISSES VAD JAG LÄNGTAR TILLS PÅ FREDAG. DET SKA BLI SÅ MYSIGT. TIDEN GÅR VERKLIGEN JÄVLIGT LÅNGSAMT NÄR MAN HAR NÅGOT SÅ HÄR MYSIGT ATT SE FRAMEMOT. SYN BARA ATT TIDEN SEN GÅR SÅ FORT NÄR VI VÄL SES GUMMAN MEN VI FÅR GÖRA DET BÄSTA AV DET ELLER HUR? JAG HAR NU VARIT O HÄMTAT ALL FÄRG O TAPETER O LIM MM. JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA MIN ÄLSKADE SYSTER. TA VÄL HAND OM DIG O DU, JAG FINNS HÄR ALLTID, DET ÄR BARA ATT HÖRA AV DIG. SÄG TILL HINGSTEN ATT ÖPPNA ÖGONEN SÅ HAN SER VILKEN JUVEL HAN HAR HEMMA. KAR, KRAM

2009-02-17 @ 17:42:38
Postat av: Sess

UNKIS: Jag längtar med massor ska du veta!

Dagarna går i snigelfart här hi hi

Ja tiden går alltid så snabbt med dej men vi får mysa till det så mycket det bara går när jag är där!

Blev så glad när du ringde i morse!

Inte bara pga anledningen utan mest för att höra din röst! Blir alltid så glad då!

Älskar dej massor!

Va rädd om dej

Kramar

2009-02-18 @ 17:04:06

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0