Om ca två timmar

2009-02-12 @ 14:27:47
kommer jag bli skitglad eller jävligt arg!
Det beror på om posten fittat bort paketet helt eller om jag får det i handen.

Idag var systeryster här och fikade frallebulle och kaffe.
Skitmysigt som vanligt!
Hon fick en söt liten nalle oxå som ville flytta hem till henne.
Ja han talade nämligen om det för mej så då fick det ju bli så! =P

Hingsten är allmänt övertrött och jävlig idag!
Han går mej på nerverna med sina sjuka och störigt dåliga skämt.
Men han är go han!
Han väckte mej i morse och skulle tragga en massa med mej.
Jag vaknade och kunde inte somna om.
Fick veta det roliga att han iaf är ledig i natt!

I söndes bestämde han/vi att vi skulle promenera till grannbyn idag.
Och jag skulle ha kameran med mej och få lite vinterbilder.
Nu börjar han banga ur lite.
Dels för att han är småtrött och dels för att det snöar.
Men det visste vi ju nästan helt säkert att det skulle göra så det är ingen nyhet.
Sagt är sagt!

Nu ringde precis telefonen och det var leveransen av löpbandet det gällde!
I morgon förmiddag kommer det hi hi
Hjippie!
Jisses vad snabbt det gick då!

Hej hopp så länge

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: caroline

Tack så mycket! :)Ja men som tur är så börjar det avta lite ju äldre jag har blivit så har det minskat och det är ju bra :) Bara bra, hur har din dag varit? Kramkram

2009-02-12 @ 15:07:51
URL: http://caarolines.blogg.se/
Postat av: unkis

jaha tvätten e igång, färg, cover up tapeter o mm e beställt o ska hämta det tisdag eftermiddag, det gick på 4000 kronor!!!!!!!!!! ett jävla jobb med taket kommer det att bli eftersom det är knastar o grejer så ska det förbehandlas, sen grundas o sen kan man måla det o bara det kommer att ta två veckor. sk kanske kalla på Simon o Tomas hi hi hi. Tack min underbara sessa för den fina o goa nalle jag fick av dig, stod precis o snusade på honom. Jag älskar dig av hela mitt hjärta o längtar så tills på fredag next vecka o att du kanske kommer hem till mig. Saknar dig oerhört mycket redan min underbara syster. Kram Kram

2009-02-12 @ 15:13:34
Postat av: MATILDA

svar: ja precis! det är mer personligt då :) och det gillas!!

2009-02-12 @ 15:56:35
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: oh tackk :) <33

2009-02-12 @ 16:19:02
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Sv: Mja spindlar är ju inte så roliga dom heller :P Iaf inte dom stora :P haha

ha en trevlig kvälL!

2009-02-12 @ 16:36:21
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg!

2009-02-12 @ 18:39:33
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Sess

UNKIS: öjj,mycket pengar på en gång där, men blir det fint är de ju värt de!Bara säg till om ni behöver hjälp hjärtat!Vi hinner ju pyssla lite på fredag iaf!

Jag saknar och älskar dej av hela mitt hjärta!

Glöm aldrig det!

Kramar

2009-02-16 @ 17:00:20

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0