Underbara knasiga drömmar

2009-02-17 @ 11:46:45
Låt mej sova!
Låt mej fortsätta drömma!
Jag vaknade av att Hingsten kom hem vid sju tiden i morse men lyckades somna om en timme till.
Under den tiden drömde jag om Lil wayne hi hi

Av någon konstig anledning firade jag min födelsedag i en gammal sunkig idrottshall, där var kanske fyra personer jag kände och resten var lag, fotbollslag tror jag.
Både kvinnor och män som spelade tillsammans i samma lag.
Fula äckliga grå myskläder hade dom, fulla med hål.

Helt plöttsligt ser jag mr Wayne, och han kommer fram till mej.
Frågar om det är jag som är Sess, jag svarar ja och han kramar mej.
Hååårt håååårt och länge.
Han ska uppträda i den äckliga idrottshallen och jag ska få kolla gratis för att jag fyller år.
Hur han vet att jag fyller år eller varför han ska spela på ett sånt skit ställe vet jag inte.

Där är fler kändisar, några jag känner igen men inte kommer ihåg namnet på.
Och Jay-z såklart.
Låååång!

Lil Wayne är bara några centimeter längre än mej och han står och håller om mej.
Och så kysser han mej! wooohoooo
Så tro fan så vaknar jag just då!!!!

Osis!

Det knasiga var bara att han hade nästan inga tatueringar i drömmen, en på axeln såg jag bara.
Alla andra var gnuggisar sa han haha

Och jag drömde hela drömmen på engelska.
Vi snackade på bra som tusan och dom personerna som jag kände i drömmen som ju är svenskar pratade oxå engelska.
Varför? hi hi

Varför kan ingen komma på nån grej så  man kan spola tillbaka drömmar?
Eller fortsätta på samma nästa natt???

*surar lite*

Vill somna om och fortsätta drömma hi hi

ciao

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0