Vattenbilder

2009-02-05 @ 13:24:09
Ja jag är för jäkla tråkig jag vet hi hi
Men dom är snart slut så ska inte tråka er mer sen.





Iaf
Hingsten väckte mej i morse och sa att det hade snöat ännu mer.
Jag blev så glad!
Och där jag låg halvt vaken, halvt sovandes funderade jag på vart jag skulle cykla idag och vilka bilder jag skulle ta.
Somnade sedan om glad som tusan hi hi
När jag vaknade såg det helt magiskt ut ute!
Lite smådimmigt och massa snö på marken och träden.
Men bara efter en halvtimme hade allt smält från träden och marken är snart med fri från snö.
Det suger ju!
Så nä, ingen cykeltur.

Jag ska dock se hur det ser ut ikväll när det mörknat.
Ligger det ändå lite kvar eller kanske har kommit mer så tar jag stativet med mej ut och fotar lite.
Läskigt som fan med vildsvin och sånt vi har här men det kan det kanske vara värt.

Nu ska jag kolla färdigt på våra bästa år och sedan åker förkläde och dammvippan fram.

Tjenispenis

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: jamaLi

TÄVLING! ja du läste rätt!!! kika in på bloggen =)

2009-02-05 @ 13:43:33
URL: http://jamali.blogg.se/
Postat av: Jenny

det är ju tur att någon blir glad av snön iallafall :) själv vill jag ha vår nu.

2009-02-05 @ 21:04:17
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Du är bara den duktigaste med din kamera.. så himla fina vattenbilder.. vet i tusan hur man ställer in för de där.. riktiga höjdare.

Snön försvann här oxså på ett kick.

Cykla nähä inte där det är vildsvin tack..

Kram på dig o du förresten ser du min blogg konstigt? Elena där i kommentarerna hon säjer en hel del.. fattar inte för jag ser bloggen helt okej.. däremot är blogg.se-en del, böoggar så minismå i texterna din me ser jag nu i menyerna.. kan det vara mina inställningar.. men jag har inte gjort något ju.. kör med FF

2009-02-05 @ 21:55:31
URL: http://tankekorn.nu/Kafferasten
Postat av: Mia

Sjukt coola bilder :)

2009-02-06 @ 16:46:21
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: amanda

gillar andra bilden! :-) så snyggt med färgerna. bra skärpa på droppen!

2009-02-07 @ 16:55:25
URL: http://amandaberggren.blogg.se/
Postat av: aPELSINJ0Z [JOZEFINNILSSON]

älskar dina vatten bilder, skit fina :D:D

2009-02-07 @ 22:01:10
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0