Sicket kalhygge!

2009-01-27 @ 21:23:20
Joråsåatt vi stack ut till slut.
Cyklade halva vägen och ställde sedan cyklarna och gick några kilometer till.
Jag hade som sagt varken cyklat,gått eller åkt bil på den vägen tidigare, tyckte bara att "början" av den såg så mysig ut så trodde det skulle finnas massa att fota.
Vilken jäkla besvikelse säger jag bara!

ETT!!! hus på hela vägen låg det.
Ca 10 stycken jakt torn.
Bara en väg in i skogen och ut på en åker som man kunde ta sej fram på.

Annars var det bara döda träd, kalhyggen där dom inte ens städat upp ordentligt.
Översvämmat bland träden och på åkrarna och sumpmarker som luktade bajs.
Inget kul alls med andra ord.
Knäppte kanske 30 bilder sammanlagt på en timme och hälften va fula för det fanns ju inget riktigt motiv igentligen.

Inte ens några djur såg vi, jo en fågel låååångt,lååångt borta.
Och jag hörde fasaner men dom syntes inte.

Jag som brukar kunna använda upp hela minneskortet på nolltid kände mej väldigt tomhänt när jag kom hem.
Bjuder på några bilder iaf.

Massa sånt här fick man se längs vägen, träd som trillat men hölls uppe av träd på andra sidan.
Hafför tar ingen bort dom? Tänk nästa gång det blåser då!
Kan sluta illa!




En stooor äng full med jakt torn.


Jag klättrade upp i ett av tornen och spanade hi hi


Inte ett skit så långt ögat kan nå


Nä jag satt inte på pass99 jag satt på pass 137 hi hi


Påpälsade Hingsten såg ut som en myra från jakt tornet.
Eller nästan iaf hi hi


Sen bar det av hem igen genom gegga och fällda träd =P


© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0