Snuskig

2009-01-29 @ 00:04:49
Det är ingen hemlighet att jag jämt tänker på snusk så nu drar vi några fräckisar =P
-------------------------------------------------------------
En lastbilschaufför plockade upp en riktigt läcker brud som liftade.
Efter några mil frågar han henne vad hon heter.
- Juni, svarade hon och såg generad ut.
- Aja, skäms inte över det, sa chauffören. Jag heter Olle Nysnö.
Sedan blev det helt tyst.
Efter några mil till så ler chauffören med hela ansiktet och säger:
- Visst hade det varit fint med 25 cm nysnö i juni...

------------------------------------------------------------

- Borde egentligen inte fråga, men jag behöver det verkligen.
Har inte haft det på evigheter, kan känna hur den glider in hård och styv och hur den kommer ut mjuk och kladdig.
Är säker på att du kan tillfredställa längtan min.
Är desperat och behöver din hjälp, du tycker säkert jag är fräck, men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de är nästan borta.
Så låt mig komma till saken:
Kan jag få ett tuggummi av dig?

------------------------------------------------------------

- Älskling, skall vi ha sex?
- Nej, jag har huvudvärk.
- Är det ditt slutgiltiga svar?
- Mmmm.
- Är du helt säker?
- Ja!
- Ingen tvekan?
- Nej!!!
Bengt tittar länge på henne.
- Då vill jag utnyttja min livlina och ringa en vän...

--------------------------------------------------------------

Bättre kattpiss på balkongen än en kall pitt i kalsongen

--------------------------------------------------------------

Mannen kommer hem från en lång resa, vrålkåt.
- Älskling, jag vill älska!
- Oh nej, inte nu jag har sån huvudvärk.
- Det är okej, säger han och försvinner in i duschen.
Strax kommer han ut med ett präktigt stånd och balanserar 2 ipren på ollonet.
- Älskling, vill du ha dem som sugtablett eller stolpiller?

--------------------------------------------------------------

All right nu räcker de va hi hi

Usch inte ens lite trött!
Håll mej sällskap nån!

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Gurudas

Är hingsten en häst eller människa? Bara nyfis.

2009-01-29 @ 00:54:44
URL: http://gurudas.blogg.se/
Postat av: Gurudas

:-)

2009-01-29 @ 01:14:24
URL: http://gurudas.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0