Dopkalaset i bilder

2009-03-04 @ 13:42:49
Hejsvejs.
Tänkte slänga in lite bilder innan jag sticker.
Kölla,kölla så mysigt vi hade.

Lokalen var stor som tusan men med alla människor i blev det trångt, men ser inte så farligt trångt ut på denna bild iaf

Massa folk som saknas på denna bilden, ingen aning om vart dom var någonstans

Svärmor va vacker som en dag

Och Hingsten var stilig som tusan!

Ett par av alla presenter dom fick, massor blev det!

Thip och Pate började öppna presenter så smått

Kul,kul tyckte Thip

Fast vissa paketer var ju svåra att få upp

Lilltösen fick söta kläder

Pate fick ju oxå vara med på ett hörn

Fler småprylar

Och stora prylar oxå

Jätte fin mysdress fick Jessica oxå, fast lite stor än så länge.
Lilla söta Alma blev oxå med på bild hi hi

Och så öppnade dom presenten från oss

Thip fattade inte att det var hennes Jessie som var på korten

Så nu orkar jag inte mer hi hi
Måste kila.

Pöss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Maggie Curie

=D

2009-03-04 @ 18:41:56
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjingeling Badring! Häng med över till min nya blogg och fortsätt läsa om mig och min vardag :)

2009-03-04 @ 19:25:18
URL: http://ginasharmoni.blogg.se/
Postat av: Emma

dom var riktigt goda vill jag lova ; ) mums!



"liten men tuff" tröjerna är hur söta som helst : )



EC

2009-03-05 @ 00:33:27
URL: http://emcosu.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0