Frisörskan kommer att nacka mej i morgon

2008-12-18 @ 21:41:34
sess
I morron kommer min frisörska hit.
Hon är inte bara min frisörska utan min älskade stora syster oxå.
Fick ett meddelande för en stund sen att hon skulle komma tidigt i morgon bitti och att hon skulle klippa mej vare sej jag vill eller ej.

Tänk om hon inte mornat till sej riktigt?
Tänk om hon slinter med saxen och jag ser ut som en svintoboll när hon är klar.
Jisses.
Hålla på med sådant gojs mitt på morgonkvisten =P

Nä,nu ska hon kapa av min "rockfrillepuff" *snyft*
DU LOVADE ATT BARA TA TOPPARNA.
glöm för allt i världen inte det unkispunkis!

Kanske klippa upp det i nacken oxå,
kanske klippa spretig lugg,
kanske kapa hela skiten?
Äsch förändring förnöjer som jag brukar säga.

Hejs

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kommentaren!!! Mysig blogg du har, här kommer jag titta in flera ggr;)

2008-12-18 @ 22:39:31
Postat av: Karin

tacktack:) och god jul på dig me!

2008-12-18 @ 22:59:55
URL: http://karinolofsson.se

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0