Män och sport!

2008-12-28 @ 14:26:55
Vad tror ni Hingsten gör idag?
Jo kollar på sport såklart.
Är det bara jag som tycker det är lite gay att glo på ett gäng vältränade,snygga,svettiga killar som jagar en liten boll?
*fniss*
Skoja bara............lite halvt =P

Nu så har systeryster varit här och druckit kaffe och snackat litta skit.
Och klagat på min svenska............
Eller för att irritera lite.... mitt svenskat =D ha ha
It´s a free country you know I prata as I vill!

Va jätte mysigt iaf och Unkis hade en ny leksak!
En talande gps.
Den ville hon ju visa, och fin va den!
Fast jag vet inte jag....unkis hittar du verkligen inte hem till mej? =P
Eller hem härifrån heller för den delen hi hi
Hon är rolig hon!

Kolla!Världens bästa storasyster!
Finns ingen som har en sån fin!
unkis med sin gps

Hingsten  va dum och pillade på kameran utan tillåtelse och det gör man inte ostraffat =P
Därför blev det en ofrivillig bild på han oxå, ruffsig och fin ha ha
hingsten

Fick en kam av syrran nu så det blir klippning av!
Vilket verkligen behövs!
Fick dessutom Unkis plattång.
Älskar den!Och älskar henne!
Som sagt,har ju världens bästa Unkis!

Nu ska jag svara på kommentarer och läsa era bloggar!
Återkommer later!

Ciao

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

ha ha... ja, så har jag inte sett det innan. det är ju så klart gay -kör stenhårt på den linjen!



Du har så rätt ang sorgen. Ibland förväntas man nästan vara expert på sorg bara för att man har det själv... men som du säger, sorgen är så olika. Och egentligen inte beroende på vem som har dött, utan mer hur man sörjer, som person.



Åh, så många kloka ord i en kommentar! Och du... jag tänker inte beklaga sorgen ang dina föräldrar... nix, istället tänker jag vara kreativ;.)



Jag är ledsen för att dina föräldrar inte är kvar i fysisk form på jorden, men jag hoppas att de busar och leker med alla barnen i Himlen, tills ni ses igen.



Var den okej?



2008-12-28 @ 14:58:01
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: hanna

tack! (ser du hur jag tar åt mig äran fast det UPPENBARLIGEN inte är jag som knäppt) :)

mycket snö har vi ja. underbart mycket!

2008-12-28 @ 16:23:50
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: Nene

Svar: Tack! Åh, vad kul :D

2008-12-28 @ 17:30:10
URL: http://nene.webblogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0