Åmajgad!

2009-02-27 @ 00:29:19
Uff, orkar inte någonting!



Idag fick Hingsten åka i illfart till stan och köpa migränspray till mej.
Fy vad jag mådde!

Hade små ont i skallen hela dagen igår.
Men följde ändå med till Pate, träffade prästen och gick igenom dopet osv.
Sedan blev det kaffe och fika och gosande med lilltösen.
Nu var hon inte sjuk längre, inte helt sej själv men mycket bättre!

Kvällen spenderades enbart i soffan och knaprandes på alvedon.
Fattar inte varför det inte funkar på mej.

När jag väl gick och la mej kletade jag in mej med tigerbalsam och höll tummarna.
Såklart räckte inte det långt utan jag vaknade med riktig blixt och dunder huvudvärk idag.
Finns inget att göra då mer än att hålla sej nära en toalett ifall man kräks av smärtan.

Kändes som ett helt år när jag väntade på att Hingsten skulle komma hem.
Kurade i hop mej i trappen med solglasögon på och väntade de sista minuterna innan han kom.
När han kom innanför dörren slet jag upp paketen och sprutade in skiten i näsan.
Jag såg nog galet desperat ut ha ha

Men bara en kvart senare började det verka och jag kunde bli mej själv igen.
Tyvärr gick inte allt det onda helt bort eftersom jag ju väntat för länge men jag kunde iaf slöa på soffan och kolla film utan att vilja skjuta skallen av mej.

Det blev med andra ord inget städande varken igår eller idag.
Så jäkla typiskt.

I morron måste jag göra det annars blir det inte gjort på en vecka minst.
Mycket nu i dagarna ju.

Får se om det blir något bloggande i helgen.
Kikar iaf in och läser kommentarer.

Ha det gott och var rädda om er.
Och testa Zomig nazal eller vad det stavas om ni har problem med huvudvärk.
Skitbra grej det där!

Pöss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Artlover

hej! Migrän är inte kul att få. Jag får det själv ibland, mycket beroende på sömn och regelbundna måltider osv. Ett mörkt rum och en iskall blöt handduk över det onda brukar lindra.

Krya på dig!

2009-02-27 @ 02:16:31
URL: http://artlover.blogg.se/
Postat av: rebbe

hej! allt bra med dig ? ja det var en snabb träff på dagiset..=)..var du på deras avd o jobbade den dagen el? jo det är full rulle på dom hemma också! ni börjar inte bli sugna på en liten snart el ? kramar

2009-02-27 @ 10:02:35
URL: http://rebbeleah.blogg.se/
Postat av: MissMagicGirl

Vad jobbigt!

Stackars dig!

2009-02-27 @ 13:10:28
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com/
Postat av: syren

Hoppas du känner dig bättre idag! krya på dig vännen. kram

2009-03-01 @ 14:40:49
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0