Att bringa otur....

2009-02-08 @ 14:22:58
Tror ni på sånt?
Jag gör!

Tex varje gång jag säger eller skriver att jag är sugen på solsken och lite värme så blir det alltid regn och skit.
Dom få gånger jag är sugen på regn eller snö så blir det sol.
När jag planerar nått tex en fotorunda och nämner det här eller till kanske för Hingsten så kommer det alltid nått imellan.
Och igår sa jag att jag bara skulle installera om Photoshop så skulle det säkert funka sen, det va jag 100 på!
Men det gick ju såklart inte.
Och nu sitter jag här och ominstallerar igen, och jag tänker inte säga att jag hoppas att det funkar sen, för då gör det inte det.
istället säger jag att det säkert inte kommer att funka denna gången heller.

Solen skiner här idag, tänkte gå till kyrkogården och tända ljus för mamma och pappa, så jag tänkte att jag säkert inte hade nått gravljus kvar.
Men det hade jag.
Så nu säger jag att jag absolut inte kommer att ta kameran med mej, jag tänker inte fota, och även om kameran slinker ner i väskan kommer jag inte hitta något fint motiv.
Sådeså!

Ajjö =D

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: thess

Svar: härligt! :) gjort ngt speciellt ihelgen?

jag mår bra, dock lite halsont.. menmen. kramen!

2009-02-08 @ 15:44:53
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: MATILDA

svar: tack :D

gillar din blogg, väldigt annorlunda utséende på den med tanke på hur de brukar se ut :)

2009-02-08 @ 16:33:33
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: tack detsamma sötnos :) glad jag blir!

hoppas du också hade en bra lördag :)

kramaR!

2009-02-08 @ 16:36:22
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Palotta

Jaså du säjer det Sess.. din vanliga osis.. ja du så där kan hända den bäste.. det händer mig ofta;-)

Photoshop är så bra så hoppas verkligen du får till det:-)Själv har jag varit på barndop denna söndag..

Ha de fint kramar

2009-02-08 @ 17:09:34
URL: http://tankekorn.nu/Kafferasten
Postat av: Anonym

Allt bringar väl inte otur vännen! Idag fick vi ju solgult. kram

2009-02-08 @ 17:16:43
Postat av: syren

Glömde skriva mitt namn

2009-02-08 @ 17:17:46
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0