En utmaning! En riktig en!

2009-02-04 @ 22:41:24
Så mycket som jag och stora syster har snackat i telefon idag har vi inte gjort på år och dar hi hi
Fast jag hade ont i huvudet så redigerade jag en bild till henne och mailade den till henne.
Så är gullefjunet så söt att hon ringer och tackar hi hi
Alltid kul när man lyckas göra något som nån tycker om.
Däremot gav hon mej en rejäl utmaning.

Nämligen att redigera ett öppet öga så det såg stängt ut.
Det va inte det lättaste kan jag tala om men som tur är har jag gjort sånt här förr så jag lyckades faktiskt.
Och det ser helt naturligt ut!
Vet inte riktigt om jag får lov att visa bilden men ska fråga för den blev sååååå fin!

Så nu är en klar iaf och min huvudvärk har släppt!
Konstigt, borde ha ännu mer ont nu när jag vrålstirrat och nästan krypit in i datorn hi hi

Sitter iag i sängen nu och kollar på Schindlers list samtidigt som jag fixar bilder.
Visst är den filmen bra!!!
Har nog redan sett den 20 gånger men kan inte låta bli att se den igen, och jag gråter lika mycket varje gång!

I morron blir det nog lite storstädning igen, börjar ju nästan bli tradition att jag gör det varje torsdag.
Hingsten är alltid extra trött då efter att ha jobbat en hel vecka och bara har en natt kvar innan helgen så han däckar alltid på soffan.
Och då sover alltid djuren med, så då kan jag gå här och pula hela dagen och sedan är det bara att njuta av helgen!
Tänk ett  helt hus som luktar sköljmedel och blommor, gardrober och byråar fulla med nytvättade kläder (bara välja och vraka) , släcka ner och tända lite doftljus och hälla upp en drink eller öppna en iskall öl.
Hur jäkla gött är inte det???
Så kan man ju sätta sej där i soffan och låtsas att någon annan städat hos en och att man är prinsessan på ärten =P
Eller så kan man spela förvånad varje gång man kommer hem när man varit ute en sväng och utbrista : nämen har städerskan varit här igen?!

Ja jag roar mej lätt =P

Nä slutbabblat på mej nu, ska redigera bilder var det ju!

Puss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0