Fredagen den 13:e

2009-02-13 @ 17:02:59

(gammal bild men solen sken idag oxå)

Fan alltså.
Varje gång ska det hända nått!
Inte någon större grej som hänt men exakt hela dagen har gått emot mej!

Först skulle ju dhl komma med mitt löpband.
Mellan 9 och 11 sa dom.
Jo eller hur.
Dom va här kvart över tolv.
Så där fick jag sitta och vänta hela morgonen.
Kunde ju lixom inte sticka till stan innan dess.

Sen har det mest varit sura miner här idag.
Och hårda ord från hans sida.
Jag orkar inte så jag är tyst.

Nu har jag lite ont i huvudet och hoppas på att det ska släppa.
Ska ju hem till svärmor ikväll och äta pizza.
Jag är INTE på humör.
Skulle inte förvåna mej om fotograferingen i morron slutar i enbart suddiga bilder eller att lilltösen sover hela tiden..

Jag vill bara krypa ner under täcket och gömma mej.

Jävla kul med alla hjärtans dag med en man som.....
Nä jag tänker inte säga det.
Men längtar bort idag.
Till skratt, kärlek och lite glädje.
Är det för mycket begärt?

Återkommer

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja absolut! Men guinness är favoriten, helt klart :)

2009-02-13 @ 17:17:03
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Svar: Tycker jag också! Det är lite rogivande på något sätt.

Nejnej, du kan köpa drycken på pressbyrån, apoteket och i mataffären. Alltså lite överallt! KRAM!



Ajaj ibland har man sådana stunder. Men hoppas du fick en mysig kväll i alla fall!

2009-02-13 @ 23:59:11
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Mr.T

("v")

`v´ alla hjärtans dag... varsågod

2009-02-14 @ 17:45:29
URL: http://solopappa.blogg.se/
Postat av: syren

Hoppas du fick dina bilder och att de blev bra. kram

2009-02-15 @ 14:39:01
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: caroline

Jag har utmanat dig, gå in på min blogg och kolla! :)

2009-02-15 @ 18:22:28
URL: http://caarolines.blogg.se/
Postat av: unkis

hej gumman,ville bara säga att jag älskar dig o saknar dig oerhört mycket. jag hoppas verkligen vi kan träffas på fredag. Ha en bra dag hjärtat. Teddie hälsar att han trivs bra i mitt sovrum. Kram Kram

2009-02-16 @ 09:20:55
Postat av: Sess

UNKIS: det ska nog bli av på fredag ska du se!Jag skulle dock behöva veta om du kunde hämta mej eller ej.Visste väl att han skulle trivas hos dej hi hi

Mitt älskade gullefjun!Du är bäst!

Älskar dej!

Kram

2009-02-16 @ 20:36:25

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0