Galet trött!!

2009-02-12 @ 20:31:16


Först och främst: massa kärlek till alla som kommenterat idag!
Ni är så goa!
Tyvärr är jag så galet trött att jag inte orkar sitta  mer vid datorn ikväll så svarar i morron istället!

Som sagt så är jag trött,trött,trött.
Natten till idag somnade jag inte förren vid halv tre!
Och Hingsten väckte mej sju i morse och jag har varit vaken sedan dess.
Min hjärna och kropp är helt slut!

Hämtade mitt paket tidigare.
Det hade som tur var kommit idag!
Jag blev faktiskt både glad och arg!
Glad eftersom dom faktiskt hittat paketet och hunnit få hit det tills jag kom.
Men lite arg eftersom hela lådan var helt tillknycklad och sönder.
Så jävla dålig hantering!
Tänk om det varit ett objektiv i, eller nått annat med glas.

Det var det som tur var inte.
Utan det var min nya diffusor och reflexskärm som kom.
Kanonbra båda saker, ska bli himla kul att använda!

Sedan bar det av att promenera hem till svärmor.
Ca 5 kilometer bara men det kändes som en hel mil minst för det blåste som faen!
Och det blev bara kallare och kallare!

Några foton hann jag ta men inte alls så många och på det som jag ville.
Det blev mörkt så snabbt och kameran och stativet ville inte stå stilla i blåsten så tillslut blev det bara suddiga bilder.

Nått kommer dock upp senare!
Kanske inte just ikväll men i morron.

Nu ska jag snart slänga mej i duschen och Hingsten ska byta i sängen och sedan ska vi sussa sött.
Blir nog bingen tidigt för båda är kanontrötta!

I morron vid 9 tiden kommer mitt löpband hi hi
Måste prova det lite innan vi sticker till stan med!

Natti natti gott folk.

Höres i morron.
Eller senare ikväll om jag skulle lyckas piggna till.

Pöss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, renbäddad säng... nu blev jag avis! Vill också ha!

2009-02-13 @ 00:03:01
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: HDR-fotografen

Ah, ISO 100, därför det var så brusfritt. Så du säger att vid 300 blir det störigt med brus? Även mitt på en molnig dag?



Du har rätt ang. bilden, det är kväll och det är lampor nere till vänster.

//Peter

2009-02-13 @ 00:09:09
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0