Hög

2009-02-11 @ 19:20:47
Jag är hög som ett höghus, eller tja, jag var.
Börjar nycktra till nu!

Jag har nämligen knarkat idag =P
Har ni testat Zomig Nasal?
Fifan säger jag bara.
5 mg var nog lite mycket för mej för jag blev helt väck!
Migränen försvann dock så det funkar ju!

Men som sagt jag vill ju ta medicin för att kunna fungera som människa vilket jag absolut inte gjorde på detta.
Hingsten skrattade åt mej.
Jag raglade runt här hemma och snackade lite osammanhängande.
Det kändes som om hjärtat slog extra långsamt eller nått.

Och tvivale vad det smakade piss!
Det rann ju ner i halsen!
Staaarkt!
Hostade och fräste stup i kvarten =P

Jag har med andra ord legat på soffan och mått bra idag.
Någon fotopromenad blev det dock inte, men tog med mej kameran ut i trädgården iaf.
Lite bilder kommer sen.

Jag känner mej pigg nu så ska nog ta en promenad och ta stativet med mej.

I morron på dagen kommer stora syster om det nu inte blivit ändrat.
På eftermiddagen ska vi promenera till grannbyn och fika hos svärmor.
Kameran följer såklart med.
På fredag ska vi till stan en sväng och sedan till svärmor på kvällen igen för hon ville bjuda på pizza.
På lördag blir jag hämtad av Pate och Thip och körd hem till svärmor igen.
Och så ska vi låna lilltösen och fota och mysa några timmar.
Hoppas bilderna blir bra för tanken är att dom ska få en stor tavla i dop present.

Och såklart kommer jag visa en del här.
Håll tummarna!
Första gången jag ska ta lite mer seriösa porträtt och kanske inte det lättaste att börja med en bebis som inte sammarbetar för fem öre hi hi

Sedan blir det myskväll på lördag.


Nä nu ska jag som sagt ge mej ut en runda, hoppas batteriet håller.
Har inte laddat på evigheter!

Återkommer senare med svar på kommentarer och förhoppningvis massa bilder.
Håll utkik.

Pöss

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0