Kreativ

2009-02-03 @ 19:14:31
Godkväll kära vänner.
Vad hittar ni på?

Här är vi mätta och trötta!
Det var jag som fixade maten idag igen så jag slipper diska iaf!
Det skulle Hingsten ta i morron bitti sa han.
Jo visst hi hi
Blir spännande att komma upp och se om han verkligen gjort det.

Mår lite,lite bättre idag.
Inte trött iaf och magen låter inte lika mycket som ett jetplan längre så det är ju skönt!
Jag har ändå mest vilat idag för slö är jag efter allt det onda igår!

I morron kommer storasyster hit vilket blir mysigt som tusan!

Ikväll känner jag verkligen för att skapa.
Skulle så gärna vilja fotografera men har inga idéer eller ork heller för den delen.
Och tror inte jag har några foton kvar att redigera heller.

Funderar dock lite smått på om jag inte skulle ta och göra om layouten lite.
Jag är ganska nöjd med denna men jag är sugen på lite rosa.
Och två menyer på varsin sida om inläggen så jag kan ha lite reklam eller fler bilder eller nått.
Ska spana vidare på det där och kanske blir nått klart redan ikväll (läs: inatt hi hi)

Så länge bjuder jag på två till vattenbilder.
Jag kan inte hjälpa det, jag älskar droppar!





Puss så länge

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: thess

Fina bilder & söt blogg! :)

2009-02-03 @ 22:54:41
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: Artlover

Jättefina bilder. Jag ska testa själv att plåta sådana bilder. Kan du kolla min kodmall? Jag hittar inte felet.

Kram på dig

2009-02-04 @ 02:19:04
URL: http://artlover.blogg.se/

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0