ONT,Ont,ont

2009-02-16 @ 15:08:19
Först och främst: jag lever!
Jo det är sant =P

För er som inte vet så har jag problem med nacke och axlar.
Tar jag inte en pilla i tid eller får massage eller annat som hjälper så kommer huvudvärken som på beställning.
Jag brukar ha ett par sådana dagar i sträck ibland.
Inte så ofta nu för tiden som tur är men de senaste 4 dagarna har varit just så.
Bara ont,ont ont!

Jag har därför inte suttit vid datorn alls, inte bloggat, inte läst andras bloggar.
Inte ens svarat på kommentarer.
Jag suger!

Det har inte hänt något speciellt de senaste dagarna här.
Eller tja vi hade ju vår fotostund med lilltjejen i lördes, jag och svärmor.
Det gick kanon och jag fick några riktigt härliga bilder fastän tösen inte alls sammarbetade för fem öre.
Kommer att visa lite sen.

Någon alla hjärtansdag blev det inte.
Inte förvånad.

Igår vaknade jag med det onda i nacken och huvudvärk igen och det försvann inte förren på natten.
Idag mår jag dock kanon än så länge, lite öm bara.
Tror jag har brottats med nått monster i drömmarna eller nått.

Ska leka duktig hemmafru idag och städa lite.
Det behövs!
När jag ligger pall ett par dagar ser det ut som värsta bombnedslaget sen eftersom Hingsten inte går nära varken dammsugare eller dammtrasa.
Eller ens plockar undan en endaste liten pinal.
Så går det när man skämmer bort det manliga könet och blir tagen för givet =P

Håll tummarna att jag inte får "skallebank" idag så återkommer jag med mer uppdatering, bilder och svarar på alla gulliga kommentarer.
Ni är så jäkla bäst!

Pöss så länge

© Ingen använding eller kopiering av mina bilder är tillåten! ©
© Fråga först och länka tillbaka så får du låna ©

Kommentarer
Postat av: caroline

Hon tackar och bugar :) Kul att du antog utmaningen! :)

2009-02-16 @ 17:39:48
URL: http://caarolines.blogg.se/
Postat av: unkis

GUMMAN LILLA, HUR MÅS DET EGENTLIGEN O VA FAN E DE ME HINGSTEN. HAR HAN FORTFARANDE INTE FATTAT ATT HAN HAR VÄRLDENS GOASTE, DUKTIGASTE MEST ÄLSKVÄRDA TJEJ I SIN NÄRHET. KORKAD E VA HAN E. HOPPAS VI SYNS PÅ FREDAG MIN ÄLSKADE SESSA. GLÖM INTE ATT JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA. KRAM KRAM

2009-02-16 @ 19:41:38
Postat av: Sess

UNKIS: det mås väl okej. Vet inte vad det är med honom. Nä du jag tror inte han tycker sådär fint om mej. Är glad att du gör det iaf! Ja han är dum faktiskt, men älskar han ändå. Klart vi syns på fredag!!!Vi ska ha så jäkla skoj!

Älskar och saknar dej massor!

Kramar

2009-02-16 @ 20:39:11

Snacka Här:

Du Heter?
Kom ihåg mig? (Fungerar ej!!!)

E-postadress:

Bloggar Du Oxå?

Babbla På Här:

Trackback
Hem

Min profilbild bloglovin


NAMN: Sess
ÅLDER: 24
LÄNGD: 160 cm, säger vi ;)
HÅRFÄRG: Svart/rött, varierar
ÖGONFÄRG: Blå
BOR: Östra Göinge, skåne
CIVILSTATUS: Sambo, med Hingsten

INTRESSEN: Jag älskar att fota! Igentligen gillar jag allt som handlar om att skapa. Tex rita, måla, baka, sy osv. Så ofta jag kan träffar jag min älskade stora syster Unkis och mitt gudbarn Jessica. En fika här och där är mysigt! Det händer ibland att jag tar en riktigt lång cykeltur både i ur och skur, det är så mysigt!

OM BLOGGEN: Det här är först och främst min dagbok, jag skriver allt som just för stunden snurrar i mina tankar.Men mest av allt handlar den om mina bilder, livet med Hingsten och sorgen efter mina föräldrar. Oftast är det en glad blogg, ibland lite tråkig, flummig och konstig. Ibland lite arg och ledsen. Men mest av allt visar jag mina bilder här. Så kika gärna runt en stund och glöm för allt i världen inte att lämna en kommentar innan du går! Pöss pöss!

Besökare Totalt
Online Nu

RSS 2.0